וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה מציעה לארזם לורבק סכום שיא

בארסה מציעה לסלובני הארכת חוזה ושכר של 3 מיליון אירו לעונה. אם יתרצה השחקן, יהיה זה החוזה היקר בתולדות המועדון

משבר כלכלי בספרד? לא אם שואלים את ברצלונה. קבוצת הכדורסל של המועדון הקטאלני מציעה חוזה חסר תקדים לשחקנה ארזם לורבק, כך על פי דיווח ב"אל מונדו דפורטיבו" הספרדי. על פי הדיווח, תציע בארסה לשחקן חוזה ארוך טווח במסגרתו יוכל להרוויח שלושה מיליון אירו לעונה.

אם יקבל לורבק את ההצעה של הבלאוגרנה, יהיה זה החוזה היקר ביותר בתולדות קבוצת הכדורסל של בארסה. לשם השוואה, מדובר בחוזה גדול יותר משל חואן קרלוס נבארו, הסמל הגדול והבלתי מעורער של המועדון לאורך שנים.

הסלובני בן ה-28, ששיחק בקבוצה הקטאלנית בשלוש העונות האחרונות, סיים את חוזהו ושוקל את עתידו. על פי דיווחים שונים בספרד, סן אנטוניו ספרס, המחזיקה בזכויותיו של שחקן הפנים, מעוניינת לצרפו לסגל. הספרס, שידועה כקבוצה ידידותית עבור שחקנים המגיעים מהיבשת הישנה, קיבלו את הזכויות על לורבק במסגרת טרייד עם אינדיאנה ב-2011 בו הועבר ג'ורג' היל לפייסרס. ללורבק הצעה גם מצסק"א מוסקבה.


בברצלונה, לעומת זאת, נערכים לבניית מחודשת של הקו הקדמי של הקבוצה, לאחר שהסנטרים בוניפס נ'דונג, פראן ואסקס וקוסטה פרוביץ' סיימו חוזה ועשויים לעזוב. לאחרונה הודיעה הקבוצה על החתמתו של הסנטר הקרואטי אנטה טומיץ' על חוזה לשלוש עונות.

לורבק רשם אשתקד את עונת השיא שלו בברצלונה, כשהעמיד ממוצעים של 11.8 נקודות ו-4.3 ריבאונדים בליגה הספרדית. לורבק אף נבחר לשחקן המצטיין של סדרת הגמר בספרד, בסופה הוכתרה בארסה כאלופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully