וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן גיגס יהיה קפטן נבחרת בריטניה באולימפיאדה

הכוכב הוולשי של מנצ'סטר יונייטד זכה לכבוד גדול והוא יוביל את המארחת: "מקווה להעביר את הניסיון שלי לצעירים"

לאורך שני העשורים האחרונים, ריאן גיגס היה אחד השחקנים הגדולים ואולי הכי פחות מוערכים ביחס ליכולתו, בפרמיירליג ובעולם הכדורגל בכלל. היום (ראשון), בגיל 38, הכוכב הוולשי של מנצ'סטר יונייטד זכה לאות הערכה גדול מאוד, כאשר ההתאחדות האנגלית הודיעה שהוא יהיה קפטן נבחרת בריטניה בטורניר הכדורגל באולימפיאדה הביתית.

גיגסי יהיה אחד משלושת הוותיקים שיחזקו את הנבחרת ובאופן מדהים, זה יהיה הטורניר הגדול הראשון שלו בזירת הנבחרות, שכן הוא שיחק לאורך הקריירה 64 פעמים בנבחרת ווילס החלשה ולא העפיל איתה ליורו או למונדיאל מעולם.

"יש לי המון ניסיון ויש לנו הרבה שחקנים צעירים כמובן בנבחרת, אז בתור קפטן אני מקווה שאוכל להעביר אליהם מעט מהניסיון שלי", אמר השחקן, שיראה לצידו בנבחרת את קרייג בלאמי הוולשי ומיכה ריצ'ארדס האנגלי, שישלימו את מצבת המבוגרים. דייויד בקהאם, שקיווה להיכלל בסגל, לא נבחר לבסוף. עוד שמות בולטים בסגל הם חברו של גיגס ליונייטד טום קלברלי, ארון ראמזי מארסנל ודניאל סטארידג' מצ'לסי.

"היו לנו כמה מועמדים טובים לתפקיד הקפטן", אמר מאמן הנבחרת סטיוארט פירס, "אבל ריאן התבלט מעל כולם. כולם מכבדים אותו ואני מצפה לעבוד איתו ולצידו". בריטניה משחקת בבית א' בטורניר והיא תפתח את הופעותיה מול סנגל באולד טראפורד הביתי של גיגס ב-26/7. לאחר מכן המארחת תפגוש את איחוד האמירויות בוומבלי (29/7) ואת אורוגוואי באצטדיון המילניום בקרדיף, ווילס, כאשר גם שם הקהל צפוי לעודד את הקפטן.

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully