וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות להנהלת איגוד הכדורסל נדחו בשבוע

8.7.2012 / 12:51

בעקבות עתירת סיעת "עוז" לבית המשפט הוחלט כי סוגיית בדיקת הקולות הכפולים תשוב לבחינה שנייה והבחירות נדחו

המלחמה על פסילת סיעת "עוז" מהשתתפות בבחירות להנהלת איגוד הכדורסל הגיעה היום לבית המשפט המחוזי מרכז, ובתום 5 שעות של דיונים הוחלט כי הבחירות יידחו בשבוע. כמו כן הצדדים, סיעת "עוז" בראשות צביקה שרף ושאול אייזנברג ואיגוד הכדורסל, הגיעו להסכמה שסוגיית בדיקת טפסי ההצבעה ובדיקת הקולות הכפולים של רשימת סיעת "עוז", חוזרת לרו"ח גולנסקי יחד עם בא כוחו עו"ד ברוך כצמן.

כזכור, בשבוע שעבר קבע רו"ח גולנסקי כי מספר הקולות החוקיים שהוגשו אליו מטעם סיעת "עוז" נמוך מ-10 אחוז, בעקבות פסילת קולות כפולים. מסיבה זאת הודיע איגוד הכדורסל כי הסיעה מנועה מלהשתתף בבחירות, מה שהוביל את שרף ואייזנברג לפנות באמצעות עו"ד אמיר רוזנברג לבית המשפט המחוזי.

בנוסף הוסכם שאם תאושר הרשימה הנוספת, בנוסף לרשימה המאוחדת של הפועל, מכבי, אליצור, בית"ר ואס"א, תוקם ועדת קלפי בראשה יעמוד עו"ד כצמן שיכריע בכל בעיה שתתעורר בין הצדדים וזאת בתאום עם היועץ המשפטי של האיגוד והמזכירות.

בהודעה שהוציא איגוד הכדורסל נאמר כי: "איגוד הכדורסל מקווה כי החל מיום רביעי הבא יוכלו להתרכז אך ורק בנושאים המקצועיים ובהצלחתן של כל נבחרות ישראל ולעשות ככל שניתן לרווחתם ציבור הכדורסלנים בכל המגזרים".

צביקה שרף מינה את פיני גרשון ליועצו האישי

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully