וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ברק יצחקי חזר להתאמן בקרית שלום

השחקן שקיבל הודעה שאינו בתוכניות ערך אימון אישי, בנפרד מהסגל, שיתייצב מחר לאימון הבכורה. מבדקי הכושר נמשכים

חלוץ מכבי תל אביב בשנתיים החולפות ברק יצחקי, שקיבל הודעה מהמנהל הספורטיבי של הצהובים ג'ורדי קרויף, כי הוא אינו נמצא בתוכניות הקבוצה לעונה הקרובה, החל היום (ראשון) באימונים אישיים בקרית שלום, בליווי אנשי צוות של הקבוצה.

יצחקי נמצא בשלבים מתקדמים של הליך ההחלמה והשיקום מהניתוח הקל שעבר בתחילת הפגרה בברכו וכעת הוא יערוך אימונים אישיים בנפרד מהקבוצה ולא עם כל סגל השחקנים, שמתחיל להתאמן מחר באופן רשמי.

השחקן, שעדיין מחזיק בחוזה במכבי תל אביב וטרם מצא קבוצה שתקלוט אותו לעונה הקרובה, עורך גם את כל הטיפולים הרפואיים והליך השיקום במסגרת המועדון ובליווי צמוד של אנשי הצוות הרפואי של הצהובים. מספר קבוצות בארץ כבר גילו עניין בשחקן, אולם סוכניו, האחים רונן וגלעד קצב, מנסים למצוא עבורו קבוצה באירופה וזוהי גם העדפתו הראשונה של יצחקי עצמו. בשלב זה, לא מתנהלים מגעים עם אף קבוצה בישראל.

בתוך כך, ימשיכו היום במכבי תל אביב במבדקי הכושר, כאשר 16 השחקנים שהתאמנו ביום שישי וקיבלו מנוחה בשבת, חזרו היום לקרית שלום וערכו שוב מבדקי כושר ותרגולי הנעת כדור.

גם היום נערכו במתחם האימונים בקרית שלום בדיקות דם תוך כדי מאמץ, כאשר השחקנים נותנים דגימת דם במהלך אימוני הכושר והנתונים נבדקים במכשיר למדידת חומצת חלב ומספקים נתונים על כושרם של השחקנים לצוות הרפואי ולצוות מאמני הכושר של הקבוצה.

מחר (18:30, קרית שלום), ייערך אימון הפתיחה הרשמי של הקבוצה, בהשתתפות כל סגל השחקנים. בעוד שבוע תצא מכבי למחנה אימון בספרד. סוכנו של הבלם הקרואטי רוברט פונצ'ץ ממשיך לנהל מגעים עם קבוצה בבלגיה וקבוצה מהליגה השנייה בגרמניה, כפי שפורסם אמש לראשונה בוואלה! ספורט. פונצ'ץ קיבל הודעה מהמנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף, כי הוא אינו נמצא בתוכניות המקצועיות לעונה הקרובה ולכן הוא גם לא נטל חלק במבדקי הכושר ואינו צפוי להתאמן עם הקבוצה. בשל כך, אושר לו ולסוכנו לנהל מגעים עם קבוצות אחרות.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully