וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרג' איבקה: "יש לנו דרך ארוכה עד לגמר מול ארה"ב"

הסנטר הספרדי יודע שלנבחרתו מצפה עבודה קשה באולימפיאדה: "חשוב להיות מוכנים כמה שיותר מוקדם"

בעוד שהטורניר הקדם אולימפי בכדורסל יגיע הלילה (בין שבת לראשון) לשיאו, עם צמד חצאי הגמר בין רוסיה לניגריה ובין ליטא לרפובליקה הדומיניקנית, שיעניקו למנצחות כרטיס לאולימפיאדת לונדון 2012, הנבחרות שכבר הבטיחו את מקומן בטורניר ממשיכות להתכונן. טורניר הכדורסל הפך באולימפיאדות האחרונות לאחת התחרויות המרתקות ביותר באירוע כולו, כשהמטרה של כולם תהיה כמובן להדהים את הדרים טים האמריקאית.

אחת המועמדות הבכירות לעשות זאת היא נבחרת ספרד הפנטסטית, שהסתכלה לאמריקאים בלבן של העיניים לפני שהפסידה בגמר בבייג'ינג 2008. הספרדים, שזוכים לאחרונה בכל תואר שקיים, בכל ענף ספורט, יפתחו את משחקיהם בבית ב' המאיים מול סין ב-29/7 ולאחר מכן יפגשו גם את אוסטרליה, המארחת בריטניה, יריבה מהמוקדמות ולסיום את ברזיל.

הסגל הספרדי המצוין מונה שמות כמו פאו ומארק גאסול, רודי פרננדז, חואן קרלוס נבארו וסרג' איבקה, הסנטר הנפלא של אוקלהומה סיטי ת'אנדר, שסיים רק לאחרונה את עונת ה-NBA עם הפסד בגמר מול מיאמי: "אין לי זמן לנוח", אמר איבקה, שהצטרף לאימוני ה'לה רוחה' במדריד, "צריך להיכנס לקצב במשחקי האימון שנשארו ולהיות מוכנים למשחקים האולימפיים כמה שיותר מוקדם. אני שמח להצטרף לחברים שלי, האימון הראשון היה מאוד אינטנסיבי ואני נותן את כל מה שיש לי.

"יש לנו דרך ארוכה עד לגמר, נצטרך להילחם בשביל לשחק שם מול ארצות הברית. הם כמונו, יש להם שחקנים מאוד מוכשרים", סיכם הסנטר, שחולם על מפגש מול חברו לקבוצה וכוכב הנבחרת האמריקאית קווין דוראנט.

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully