וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן לופס: "מקווים לזכות גם באולימפיאדה"

בספרד סימנו מטרה חדשה בדמות זהב בטורניר הכדורגל של לונדון 2012: "יהיה נחמד אם אלבה יצטרף, הוא שחקן מפתח"

כדורגל הנבחרות העולמי בארבע השנים האחרונות היה תחת שליטה של נבחרת בודדת, נבחרת ספרד כמובן, שהשלימה רק לפני שישה ימים זכייה בתואר שלישי ברציפות, עם 0:4 ענק על איטליה בגמר יורו 2012.

כעת מתפנים בספרד למשימה חדשה- אולימפיאדת לונדון. ה'לה רוחה' זכו במדליית הזהב פעם אחת בעבר, עם 2:3 דרמטי באולימפיאדת ברצלונה הביתית ב-1992. ההופעה האחרונה שלהם באולימפיאדה הייתה בסידני 2000, אז נכנעו לקמרון בתום דו קרב פנדלים בגמר. עכשיו רוצים בספרד להשלים עוד היסטוריה ולהיות לנבחרת הראשונה שמחזיקה בו זמנית במונדיאל, ביורו ובתואר האולימפי ולשם כך גויסו לנבחרת עד גיל 23 כמה מטובי השחקנים במדינה.

אחד מהם הוא אדריאן לופס, שחקן אתלטיקו מדריד, שפיספס ברגע האחרון את המקום בסגל ליורו. לופס, רק בן 24, יהיה אחד משלושת השחקנים "המבוגרים" שייצגו את הנבחרת, כשלצידו הוזמן גם חואן מאטה מצ'לסי, גם הוא בן 24. בסגל הספרדי אפשר למצוא גם שמות כמו דויד דה חאה, מרטין מונוטיה, כריסטיאן טייו ותיאגו אלקנטרה של ברצלונה, חאבי מרטינז מבילבאו וככל הנראה גם ג'ורדי אלבה, שהגעתו כרגע לא ודאית.

לופס בטוח ביכולות של נבחרתו לעשות היסטוריה: "אנחנו מחכים מאוד לשחק בטורניר כזה וננסה לעשות דברים כמו שצריך. נתאמן טוב ונקווה לעשות את כל הדרך עד לזכייה. צריך לקחת את הדברים לאט, כל פעם משחק אחד. יש לנו נבחרת טובה, אבל כל אחד הוא מנוצח".

לגבי אלבה, אותו ברצלונה לא ששה לשחרר לטורניר כרגע, אמר לופס: "זה נושא שברצלונה תצטרך לטפל בו מול ההתאחדות הספרדית. הוא שחקן מפתח ויהיה נחמד עם הוא יהיה איתנו. הוא מאוד רוצה לשחק בטורניר".

ספרד תשחק בבית ד' מול מרוקו, הונדורס ויפן, אותה תפגוש למשחקה הראשון בטורניר, ב-26/7 באצטדיון המפדן פארק בגלזגו.

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully