וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "אין משהו שחסר לנו בסגל"

נבחרת ארה"ב מוכת הפציעות מתכוננת ללונדון, הכוכב לא מתרגש מהחיסורים. לאב: "צריכים לשחק כאילו אנחנו אנדרדוג"

ללא דרק רוז, דוויט הווארד ודווין וויד, נבחרת הכדורסל של ארצות הברית תנסה לזכות במדליית הזהב הקיץ בלונדון, ונראה שללברון ג'יימס לא ממש מפריעים החסרונות הרבים. "אין משהו שאין לנו בסגל", אמר ה-MVP של העונה ב-NBA, אבל הוסיף: "חבל לי על כל מי שחסר, באמת. לא רק רוז, אלא גם דוויט, כריס בוש, למרקוס אולדרידג' שהיו אמורים להיות פה. הרשימה ארוכה. אני רק מאחל להם בריאות".

ואיך מתמודד עם זה המאמן מייק ששבסקי? "יש בזה אתגר. קודם כל, אתה צריך להגיע ליומיים הללו ולבחור את הנבחרת מכיוון שעדיין אתה צריך להגיד לעצמך, 'אוקיי, מיהם ה-12 שהולכים להיות בנבחרת?'. כשאתה מתכנן שיטה, אין לכך המשכיות טבעית, אבל הם עשו עבודה טובה, יש לנו צוות טוב היום ואנחנו צריכים לקדם אותם ולנצל את התקופה הזו כדי לחבר אחד את השני ולהציב שיטה".

כוכב אוקלהומה קווין דוראנט הוסיף: "כולנו יודעים מה על הפרק ועל מה אנחנו משחקים. אנחנו משחקים עבור המדינה שלנו כמובן ואנחנו רוצים את הזהב הזה. הבחורים ירצו לזכות במקום הראשון, ואנחנו מכירים את המשחק של כולם מבפנים ומבחוץ, אנחנו משחקים נגדם במהלך כל השנה בליגה. כולם הולכים לשחק יחד".

קווין לאב: "כל קבוצה יכולה לנצח כל אחת. זה כדורסל. בכל יום נתון אתה צריך להביא את עצמך. אי אפשר לצאת פשוט מנקודת הנחה שאנחנו מנצחים. אנחנו צריכים לשחק כאילו שאנחנו אנדרדוג ועם הרבה לב. כדי לזכות בזהב נצטרך לתת את המקסימום".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully