וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנלוקה באזילה חתם במילאנו

הגארד הוותיק מצטרף ללנגפורד והנדריקס אחרי שחתם לעונה אחת ועזב את קאנטו. נשיא סיינה: "בו מקלאב ואנדרסון יעזבו"

שוק ההעברות באירופה מתחמם, כאשר מילאנו מרחיבה את הסגל, ואחרי צירופם של שני האקסים של מכבי תל אביב ריצ'רד הנדריקס וקית' לנגפורד, גם ג'אנלוקה באזילה מצטרף. הגארד הוותיק חתם על חוזה לעונה הקרובה, והוא עוזב את קאנטו.

בשורות הקבוצה האיטלקית, שהגיעה לטופ 16, הוא העמיד 10 נקודות בממוצע למשחק, 3.1 אסיסטים ו-1.9 ריבאונדים ב-15 משחקי יורוליג. בליגה באזילה תרם 8.6 נקודות, 1.9 אסיסטים ו-1.5 ריבאונדים. לפני שהגיע לקאנטו, באזילה שיחק בברצלונה שש שנים וזכה עימה ביורוליג ב-2010. כמו כן, הוא הספיק לשחק גם בבולוניה ורג'יו אמילה, ואת נבחרת איטליה הוא ייצג מ-1996 עד 2007.

ובינתיים בסיינה, שהגרילה את מכבי תל אביב בשלב הראשון ביורוליג, מתחילים לחשוב על העונה הקרובה. נשיא המועדון פרדיננדו מינוצ'י התייחס תחילה להגרלה, ואמר: "הבית שלנו ביורוליג הוא לא החזק ביותר, אבל הקבוצות לא השלימו סגלים, ולכן אין לי עוד הערכה".

על סגל הקבוצה, הוא אמר: "בו מקאלב ודייויד אנדרסון יעזבו. קשישטוף לברינוביץ' ורימאס קאוקינאס הם שחקנים חופשיים. שחקנים אחרים חופשיים גם כן ואחרים יעזבו. ברגע שהעונה הסתיימה, אמרתי שאנחנו הולכים לבנות פרויקט חדש ולבנות את הקבוצה מחדש. רובכם לא האמנתם לי. המטרה שלנו היא לבנות סגל טוב, אבל חשוב יותר הוא שלמועדון יהיה בסיס טוב".

על הגעת שחקנים נוספים, אמר נשיא סיינה: "אנחנו אוהבים את בנג'מין אזה, אבל הוא צריך לעזוב קודם את מילאנו. אנחנו שוקלים לצרף אותו. אנחנו גם אוהבים מאוד את ויקטור סניקידזה. קולמן הוא אמריקאי, אנחנו אוהבים גם אותו, אבל המטרה הראשונה שלנו היא לרכוש את האיטלקים ולאחר מכן את הבוסמנים והאמריקאים. יש לנו את דייויד מוס בסגל".

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully