וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'י-סונג פארק יעבור לקווינס פארק ריינג'רס

הקשר הדרום קוריאני יעזוב את מנצ'סטר יונייטד אחרי שבע שנים. ריו פרדיננד: "אני לא יכול לחכות לראות את קגאווה בפעולה"

אחרי שבע שנים במנצ'סטר יונייטד, ג'י סונג פארק עוזב: ב-BBC מפרסמים כי הקשר האחורי הדרום קוריאני יעבור לקווינס פארק ריינג'רס תמורת כחמישה מיליון ליש"ט, למרות שהעסקה טרם נחתמה רשמית. לפארק היה חוזה לעונה נוספת ביונייטד אחרי שהוא האריך אותו בשנה שעברה, אבל כעת ביונייטד ביקשו להעבירו.

פארק מסיים קדנציה ארוכה אצל אלכס פרגוסון אחרי ששיחק ב-133 משחקי ליגה מאז שהצטרף ב-2005 מפ.ס.וו איינדהובן, ויש לו במניין גם 19 שערים. במהלך השהות שלו באולד טראפורד הוא זכה בארבע אליפויות ופעם אחת בליגת האלופות.

את הקריירה המקצוענית שלו החל פארק (31) בקיוטו היפנית, ולאחר שהרשים במהלך משחקי הנבחרת שלו בגביע העולם ב-2002 הוא הפך לשחקן מבוקש. חוס הידינק הביא אותו להולנד, שם הוא שיחק במשך שלוש שנים, ולאחר מכן הוא עבר תמורת ארבעה מיליון ליש"ט ליונייטד.

ובינתיים ביונייטד עסוקים בהחתמתו של שינג'י קגאווה היפני שהצטרף מבורוסיה דורטמונד תמורת כ-17 מיליון ליש"ט. ריו פרדיננד אמר עליו: "אני לא יכול לחכות לראות את קגאווה בפעולה. ראיתי אותו בטלוויזיה בעונה שעברה וראיתי אותו בגמר הגביע כשדורטמונד ניצחה את באיירן מינכן, הוא נראה מרשים מאוד. אני חושב שהרבה אנשים יופתעו עד כמה הוא טוב באמת ואני מקווה שהוא ישטוף את המגרש".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully