וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריי אלן עובר למיאמי היט

אחרי חמש שנים בבוסטון, הגארד הוותיק עוזב ומצטרף לאלופה, ואמור להרוויח 9.5 מיליון דולר לשלוש שנים. לברון: "ברוך הבא"

זה היה באוויר, והנה זה כעת רשמי: מיאמי החתימה עוד שחקן חופשי והצליחה לצרף את ריי אלן שעוזב את בוסטון סלטיקס. סוכנו של השחקן ג'ים טנר סיפר ל-ESPN כי השוטינג גארד מצטרף לאלופה אחרי שסירב להצעה גבוהה מצד הסלטיקס להישאר.

ביום חמישי נפגשו הצדדים במיאמי במשך כמה שעות, כאשר השחקן המריא לאחר מכן לביתו בקונטיקט כדי לישון על ההצעה, ובשישי הוא כבר דיווח שהוא מסכים למעבר. על פי ההערכות, אלן אמור להרוויח 9.5 מיליון דולר לשלוש שנים, הצעה שנמוכה בהרבה מזו שהוא זכה לקבל בבוסטון, שעמדה על 12 מיליון דולר לשנתיים.

מיד לאחר הפרסומים, לברון ג'יימס מיהר לצייץ בטוויטר, וכתב: "בבקשה קבלו את החבר החדש שלנו ריי אלן". לכך הצטרף גם הבעלים של האלופה מיקי אריסון, שכתב: "השעה 2:30 בלילה בלונדון, והתעוררתי עם חדשות נהדרות. ברוך הבא למשפחה מספר 20".

אלן מסיים קדנציה של חמש שנים בבוסטון, ועם טבעת האליפות מ-2008. על פי דיווחים שונים, אלן היה מתוסכל בעונה האחרונה אחרי ששמו נקשר לטרייד אפשרי וגם לאחר שהוא איבד את מקומו בחמישייה לאייברי בראדלי הצעיר. במהלך גמר פלייאוף המזרח אלן סיפק בממוצע 11.9 נקודות למשחק וקלע 35 אחוז מהשלוש. בסך הכל הממוצעים של מספר 20 עומדים על 14.2 נקודות בעונה האחרונה ו-3.1 ריבאונדים.

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully