וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס ואן חאל מונה למאמן נבחרת הולנד

המאמן חוזר לקדנציה שנייה באורנג' וינסה לשקם את הנבחרת שכשלה ביורו 2012: "שמח שפנו אליי, זה האתגר לו חיכיתי"

נבחרת הולנד מתחילה לאחות את השברים אחרי ההדחה המשפילה מיורו 2012, בו סיימה את בית המוות שכלל את גרמניה, פורטוגל ודנמרק, ללא נקודות, עם שלושה הפסדים כואבים ובעיקר, עם נבחרת ששוב התפרקה מסכסוכים פנימיים, אחרי שנדמה היה שזה כבר מאחוריה.

מיד בתום הטורניר, המאמן שהוליך את הולנד לגמר מונדיאל 2010, ברט ואן מרוויק, שם את המפתחות והתפטר. בנבחרת האורנג' חיפשו מחליף ראוי, שיוכל שוב לשקם את הריסות הנבחרת וכעת מצאו אותו ככל הנראה במקום הכי פחות צפוי.

לואיס ואן חאל, הוא ולא אחר, יוכרז כמאמנה החדש של נבחרת הולנד, כך אישרה הערב (שישי) ההתאחדות ההולנדית. "אנחנו מאושרים שהגענו להסכם", מסר יו"ר ההתאחדות ברט ואן אוסטבין, "חיפשנו מאמן עם המון ניסיון ועם כריזמה אישית ומקצועית. ואן חאל הותיר חותם לאומי ובינלאומי ואנחנו יודעים שהוא מאמן מחויב ומלא מוטיבציה". ואן חאל עצמו מסר: "אני שמח שההתאחדות פנתה אליי. זה האתגר לו חיכיתי".

ואן חאל בן ה-60, אימן את הנבחרת בין 2000 ל-2002 ועזב את התפקיד לאחר שהאורנג' כשלו מלהעפיל למונדיאל 2002. תפקידו האחרון היה כמאמן באיירן מינכן, אותה הוביל ב-2010 לגמר ליגת האלופות, אך הפסיד בו לאינטר. בעבר, היה ואן חאל מאמן אייאקס, ברצלונה (בשתי קדנציות) ואלקמאר, אותה הפך לשם דבר בכדורגל ההולנדי בשנים האחרונות.

כדורגל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully