וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס: פיטר סגאן שוב ניצח

הסנסציה מסלובקיה לקח קטע שלישי השנה, כשסיים ב-4:37:00 שעות את הקטע השישי. קאנצ'לרה ממשיך להוביל ב-7 שנ'

טור דה פראנס 2012 אומנם הגיע הערב (שישי) רק לסיום הקטע השישי שלו מתוך המירוץ הארוך והמתיש, שיכלול בסך הכל 20 קטעים, אבל מנצח אחד כבר יש, גם אם הוא עדיין לא חתום על הנייר ככזה. פיטר סגאן, הסלובקי הסנסציוני בן ה-22, שעורך את הופעת הבכורה שלו במירוץ, ניצח היום קטע שלישי, כשסיים ראשון את 207.5 הקילומטרים שבין אפרנאי למץ בזמן של 4:37:00 שעות.

סגאן, שרוכב עבור ליקויגאס-קאנונדייל, התערב לפני המירוץ עם מנהל קבוצתו שהוא יזכה בשני קטעים, כך שהוא כבר עשה מעל ומעבר והחולצה הירוקה, השייכת לספרינטר הבכיר, ממשיכה להיות שלו, עם פער הולך וגדל, שאחרי הקטע של היום עומד על 31 נקודות, כאשר לסגאן יש 209, בעוד שמת'יו גוס במקום השני עם 178 נקודות.

אחרי הסלובקי סיים מנצח היומיים הקודמים, הגרמני אנדרה גרייפל ושלישי הגיע גוס האוסטרלי. את הדירוג ממשיך להוליך פביאן קאנצ'לרה משוויץ, כאשר בראדלי וויגינס הבריטי וסילבאן שבאנל הצרפתי נמצאים שבע שניות מאחוריו.

מחר יצאו הרוכבים לקטע בן 199 קילומטרים בין טומבליין ללה פלאנש דה בל פיל. יהיה זה הקטע ההררי הראשון והסיום יהיה בגובה 1,035 מטרים ויכלול טיפוס של 5.9 קילומטרים, עם מקסימום שיפוע של 14 אחוזים.

אופניים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully