וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסלו ביילסה התפטר מבילבאו וחזר בו

המאמן הטיח עלבונות בעובד בנייה באתר האימונים של הקבוצה, המועדון גינה אותו, הארגנטינאי החליט לעזוב ואחר כך התחרט

אתלטיק בילבאו של מרסלו ביילסה הייתה אחת הקבוצות הכי מסקרנות בעונה האחרונה, כאשר תחת המאמן הארגנטינאי הוותיק, בעונתו הראשונה במועדון הבאסקי, היא הגיעה לגמר גביע המלך ולגמר הליגה האירופית ולמרות שהובסה בשניהם, העתיד נראה ורוד עבור המועדון האדום-לבן.

אלא שבקיץ כידוע, מתרחשות כל הצרות וכך קרה הערב (שישי), כשפרשה מוזרה הסתיימה בהתפטרותו של המאמן, אבל לאחר מכן הוא החליט לחזור בו. הכל החל אמש, כאשר המאמן נקלע לריב עם אחד האנשים האמונים על שיפוץ מתקן האימונים של הקבוצה. על פי טענתו של ביילסה, השיפוץ נעשה בצורה רעה והמתקן איננו מוכן בזמן לפתיחת האימונים.

המאמן איבד את העשתונות לאחר שהגיע למתקן האימונים ומצא אותו דומה יותר לאתר בנייה מאשר למגרש כדורגל: "המצב של המתקן הוא עלבון לשחקנים ואני אחראי עליהם", הוא הסביר, "כעסתי והתחלתי להגיד דברים לא יפים, אבל אני לא מכבד את האיש שאחראי על הבנייה, כי הוא עשה עבודה רעה. אני מודה שהתנהגתי לא יפה, אבל גם הוא אמר לי דברים רעים. אני חושב שהחברה שלו או הקבוצה לחצו עליו לא ללכת למשטרה. יש לי כאן קבוצה ששווה 300 מיליון יורו והיא לא יכולה להתאמן בתנאים האלה".

היום הגיעה תגובת המועדון לאירוע ושם לא ראו בעין יפה את ההתנהגות של המאמן. בהודעה רשמית שפורסמה באתר האינטרנט של המועדון נכתב: "בהתייחס להערותיו של מרסלו ביילסה על העבודות במתקן האימונים שלנו, הנהלת אתלטיק בילבאו מודיעה כי המועדון אינו מסכים כלל עם דעתו והצהרותיו של ביילסה לגבי איכות המתקן ואיכות העבודה עליו. המועדון מתנצל על עוגמת הנפש שנגרמה לחברת הבנייה על ידי עובד של אתלטיק בילבאו. בנוסף, האחריות על העבודות היא של אתלטיק בילבאו בלבד".

ביילסה לא חיכה יותר מדי ולאחר מפגן אי האמון מצד ההנהלה, שאף קיימה דיון דחוף בעניינו, הוא החליט לעזוב. בפגישה שנערכה בין הצדדים ביקשה ההנהלה מהמאמן לשקול שוב את ההחלטה, ביילסה נעתר לכך, והצדדים החליטו לקחת פסק זמן של 15 ימים כדי להחליט אם הם ממשיכים יחד. אכן סיפור הזוי.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully