וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגניישקה רדוואנסקה סובלת ממחלה לפני גמר ווימבלדון

הפולנייה שתתמודד היום (ש', 16:00, 5+) מול סרינה וויליאמס על התואר, מתקשה לדבר וביטלה את מסיבת העיתונאים

גמר הנשים ה-120 בתולדות ווימבלדון ייערך היום (שבת, 16:00, 5+ ו-HD) ובסיומו נדע האם תהיה זו סרינה וויליאמס האמריקאית, שבהופעתה השביעית בגמר הטורניר תזכה בו בפעם החמישית בקריירה, או שמא אגניישקה רדוואנסקה, שתעשה היסטוריה ותהיה הפולניה הראשונה בעידן הפתוח של הטניס, שתניף גביע גרנד סלאם.

מבחינת ניסיון במעמד, אין בכלל מה להשוות, שכן לסרינה יש 13 תארי גרנד סלאם בארון ועוד ארבעה הפסדים בגמרים, שניים מתוכם היו למריה שראפובה (2004) ולאחותה ונוס (2008) בווימבלדון, לצד ארבע זכיות בטורניר (2002, 2003, 2009, 2010). אגה מנגד, משחקת לראשונה בקריירה בגמר גרנד סלאם, אבל היא דווקא הניפה תואר בווימבלדון, בטורניר הנערות של 2005.

למשחק הנוכחי, רדוואנסקה מגיעה מהמקום השלישי בעולם, אך היא יודעת שזכייה תקפיץ אותה לראשונה בחייה לפסגה. סרינה לעומת זאת, החלה את הטורניר במקום השישי בלבד, אבל גם היא צפויה להתקדם בדירוג, בהתאם לתוצאת הגמר כמובן.

השתיים נפגשו פעמיים בעבר, הרחק הרחק ב-2008 והאמריקאית ניצחה פעמיים בשתי מערכות, 3:6, 1:6 בטורניר ברלין ו-4:6, 0:6 ברבע גמר ווימבלדון, בו כאמור היא הפסידה לבסוף בגמר. בדרך אל הגמר הנוכחי, עברה סרינה את ברבורה זהלובה סטריקובה מצ'כיה בסיבוב הראשון, את מלינדה זינק ההונגריה בסיבוב השני, את ז'נג ז'י הסינית בשלוש מערכות קשות בסיבוב השלישי ואת ירוסלבה שבדובה מקזחסטן בשלוש מערכות לא פשוטות בשמינית הגמר. בשלב זה סרינה הרימה רמה והדיחה בשתי מערכות את אלופת 2011 הצ'כית פטרה קביטובה ואת ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית, כשהיא שוברת את שיא האייסים למשחק בטורניר עם 24 ונראית חדה במיוחד.

רדוואנסקה לעומתה, ניצחה את מגדלנה ריבריקובה מסלובקיה, את ילנה וסנינה מרוסיה, את הת'ר ווטסון הבריטית ואת קמילה ג'ורג'י האיטלקייה, כולן בשתי מערכות. ברבע הגמר עברה את מריה קירילנקו מרוסיה בשלושה מערכות ובחצי הגמר את אנג'ליק קרבר מגרמניה, שוב בשתי מערכות וכשהיא מציגה טניס נפלא.

אלא שלא הכל טוב עבור הפולנייה, שנאלצה לפרוש מטורניר הזוגות ואף לבטל את מסיבת העיתונאים שלה היום בשל מחלה. על פי הדיווח, רדוואנסקה מתקשה לדבר ומרבה להשתעל וכרגע לא ברור באיזה מצב פיזי היא תופיע לגמר.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully