וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: גל איתן ימשיך לעונה נוספת

6.7.2012 / 15:54

הקבוצה החליטה לממש את האופציה על שחקן הבית. גם מתן נאור ובר טימור יהיו חלק מהסגל, אותו ינסה ארז אדלשטיין לחזק

הפועל תל אביב מתחילה להתכונן לליגת העל, ובשבוע שעבר ערכו ההנהלה והצוות המקצועי פגישת עבודה ראשונה בנושא הרכבת הסגל. ההחלטה הראשונה שקיבל המאמן ארז אדלשטיין הייתה מימוש האופציה על שחקן הבית של הקבוצה, גל איתן, שימשיך עם הקבוצה בליגת העל.

מתן נאור ובר טימור, להם יש חוזה לעונה הבאה, ימשיכו כמובן לשחק בהפועל תל אביב, ובשבוע הקרוב תמשכנה ההכנות לעונה הבאה כאשר המאמן ארז אדלשטיין, ויו"ר העמותה, רמי כהן, יפגשו עם שחקנים נוספים. כמו כן האריכה הקבוצה את חוזהו של עוזר המאמן עופר רון ושל מאמן הכושר שרון לייב.

בינתיים, קצב חידוש החברות בעמותת האוהדים הוא הטוב ביותר מאי פעם ולמעלה מ-1,400 חברים חידשו חברותם מאז תום העונה. בהנהלת הקבוצה מקווים לשבור את שיא החברים ולהגיע ללמעלה מ-2,000 חברי עמותה בעונה הקרובה.

בחודש שעבר השתתף רמי כהן, יו"ר העמותה, בישיבה במסגרת עיריית תל אביב-יפו שעסקה בהקמת אולם כדורסל חדש בעיר. העירייה קיבלה החלטה על הקמת אולם כדורסל במתחם הדרייב אין בתל אביב, אולם סרבה לעגן זאת בכתב ולהעביר התחייבות לפרק זמן להקמתו, כפי שדרש רמי כהן בפגישה.

לאחר האכזבה מכך שעיריית תל אביב סרבה להבטיח את הקמת האולם בהתחייבות כתובה, ולאור העובדה כי גם בעבר התחייבה העירייה על הקמת אולם, אך דבר לא קרה, תקיים ביום שני הקרוב הנהלת הקבוצה ישיבה נוספת בנושא ובה תבחן האפשרות לפתרון חלופי לעונת המשחקים הקרובה, כאשר בין היתר נבדקות גם האופציות של האולם בחולון ובראשון לציון.

  • עוד באותו נושא:
  • גל איתן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully