וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוצ'אלנג': חולון הוגרלה עם אנטוורפן, בון וארמיה

6.7.2012 / 13:04

הגרלה קשה לקבוצה של דן שמיר שתפגוש את השניה מהליגה הבלגית, השביעית מגרמניה והשליטה החדשה בכדורסל הגיאורגי

הפועל חולון הוגרלה היום (שישי) לבית ח' של שלב הבתים של מפעל היורוצ'אלנג' ותשחק עם אנטוורפן הבלגית, טלקום בון הגרמנית ובי סי ארמיה הגיאורגית. שתי הקבוצות שתסיימנה במקומות הראשונים בבית יעפילו לשלב הבתים השני, שיכלול 4 בתים של 4 קבוצות, שגם ממנו יעלו 2 הראשונות לשלב רבע הגמר. חולון הוגרלה מהדרג הרביעי והאחרון בעקבות חוסר הניסיון היחסי של המועדון באירופה. המשחקים ביורוצ'אלנג' יחלו ב-6 לנובמבר.

הבית של הסגולים הוא אחד המאוזנים. אנטוורפן של המאמן המוכשר אדי קסטילס, סיימה במקום השני בליגה המקומית אך כשלה בפלייאוף, וצירפה העונה כבר את ג'ייסון לאב האימתני מפפינסטר. המועדון זכה 10 פעמים בעבר באליפות בלגיה, והוא מוכר לישראל בזכות שיתוף הפעולה בין המאמן אריק שיבק לגור שלף. הקבוצה שיחקה בעונה שעברה ביורוצ'אלנג' והודחה בשלב הבתים השני.

טלקום בון אותה מדריך כוכב העבר הגרמני מייקל קוך סיימה בעונה שעברה במקום השביעי בליגה המקומית, וגם כן הודחה בשלב הבתים של היורוצ'אלנג'. הקבוצה מעולם לא זכתה באליפות גרמניה, אך ב-2008 ו-2009 הגיעה לגמר הפלייאוף שם הפסידה. הקבוצה עוד לא ביצעה החתמות משמעותיות לקראת העונה הבאה, אך בשורותיה שיחק אשתקד טוני גפני, אקס גלבוע/גליל, שעשוי להמשיך.

הקבוצה האלמונית יחסית בהגרלה היא בי סי ארמיה הגיאורגית, אלופת המדינה, אותה מדריך קוטה טוגושי המקומי. הקבוצה עלתה לליגה הראשונה רק בעונת 2010/11 והשתלטה מיד על הליגה המקומית, כשבשנתיים האחרונות לא הפסידה ולו משחק אחד. ארמיה אף השתתפה אשתקד ביורוצ'אלנג' והודחה בשלב הבתים הראשון עם מאזן 3:3. בעונה שעברה שיחקו בקבוצה שלושה אמריקאים מובילים – בן וודסייד, וויל תומאס וג'רמי ריצ'ארדסון וגם העונה הם צפויים להביא חיזוק זר איכותי.

ביורוקאפ לנשים הוגרלה אליצור רמלה סגנית האלופה עם רוזמבורק החזקה מסלובקיה, אנטליה מטורקיה, קוביריסטוקס מליטא. רמלה דורגה בקבוצת הדירוג השנייה. המשחקים ייפתחו ב-25.10.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully