וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן איינבינדר: "כל אחד מהשחקנים ירצה להישאר בבית"ר"

6.7.2012 / 12:40

הקשר מודע למצב, אך טוען: "כולם ירצו לבוא לקראת המועדון". על ארסנל קייב: "חזרתי עם רשמים טובים, השבוע זה יוכרע"

בעוד מצבה של בית"ר ירושלים לא ברור וישנם סימני שאלה לגבי היכולת שלה לפתוח את העונה, שחקני הקבוצה נותנים מעט אופטימיות לאוהדים. קשר הקבוצה דן איינבינדר התראיין היום (שישי) ל"רדיו ירושלים" ודיבר על הקושי להמתין ללא חוזה ובאי וודאות: "ברור שיש לי גבולות והם יופיעו בשלב מסוים. עם כל הכבוד, אני לא מפתח קריירה עשר שנים. האהבה שלי לבית"ר היא אהבה אמיתית ומהלב, זה הבית שלי וזה מקום שכיף לי מאוד בו. בכל מקום אחר יהיה לי הרבה יותר קשה. זה לא שאני מדבר פה על העתיד אלא על העבר. הייתי בתחילת השנה אמור להגיע להסכם בוררות וחייבים לי עוד הרבה מאוד כסף מהשנה הזאת, וגם עכשיו אני לא מקבל אותו".

על הסיכוי לפיתרון שיכלול קיצוצים מבחינת השחקנים, אמר: "גם בסכומים שלא קיבלתי בעונה האחרונה עשיתי את שלי. כל אחד מהשחקנים ירצה להישאר בבית"ר ולבוא לקראת המועדון - אם זה לקצץ בחוזה, אם זה לוותר על המכוניות ואם זה כל דבר אחר".

על אפשרות המעבר לארסנל קייב האוקראינית, אמר איינבינדר: "יצאתי למחנה אימונים בקבוצה שעקבה אחריי בסוף שנה שעברה. הם ראו אותי משחק ומתאמן, קיבלו דיסקים וביקשו שאבוא ואתרשם אם אוכל להשתלב בכדורגל האוקראיני שהוא בסגנון מאוד שונה. עשיתי אימונים טובים וחזרתי לארץ עם רשמים מאוד טובים ומסר מאוד חיובי מהמאמן עצמו. הוא לקח אותי לשיחה יום לפני החזרה לארץ ואמר לי שהוא מבחינתו מעביר את זה לטיפולו של הנשיא. אני מאמין שבשבוע הקרוב נדע לאן זה הולך".

לסיום דיבר על תחושת הבטן: "אני מקווה שבכל מצב אם אהיה פה או לא אהיה פה יקרו דברים טובים. חוסר הוודאות הזה לא ברור וקשה ואנחנו מקווים בשביל בית"ר שימצאו פתרונות. האם אצא למחנה האימון? אני עדיין לא יודע. יומיים אחרי שחוזרים ממחנה האימונים מתחיל גביע הטוטו - אני עדיין בלי חוזה, חייבים לי כסף ולא דיברו איתי. אז אי אפשר לדעת מה יהיה ולכן אנחנו מחכים, נותנים מעצמנו ומתרכזים כמה שיותר בלהיות מקצוענים ובלבוא לקראת המועדון. אנחנו מעריכים את בית"ר ומקווים שבסופו של דבר הכל יסתדר הכי טוב שיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully