וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין המריא לגייס תרומות

6.7.2012 / 7:55

היו"ר מנסה להימנע מהקפאת הליכים ויצא לארה"ב להיפגש עם נציגי הקהילה היהודית במטרה לגייס כספים לטובת המועדון

יו"ר בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, לא בוחל באמצעים בכדי לנסות ולגייס כספים לקראת העונה הבאה ולהימנע ממצב בו הקבוצה תגיע אל סף בית המשפט למצב של הקפאת הליכים או פירוק. הלילה (בין חמישי לשישי) טס קורנפיין יחד עם עוזרו של ארקדי גאידמק, ישראל גולדשמיט, לנסות ולגייס כספים בקרב הקהילה היהודית בארה"ב מתוך תקווה כי יוכל לגייס סכום שיסייע לקבוצה להתחיל לעמוד על הרגליים.

יש לציין כי בשלב זה כל ההתנהלות בבית"ר ירושלים תקועה. פרט לצד המקצועי בו מתקיימים האימונים, תזרים המזומנים אינו קיים כרגע ולכן הקבוצה לא יכולה לבצע כמעט שום פעולה אקטיבית לקראת העונה הבאה. המועדון זקוק לתזרים מזומנים דחוף בכדי לצאת מהמצב הקשה אליו נקלע, בו נדרשו שחקנים להחזיר רכבים על אף שאלה מעוגנים בחוזה שלהם, לחלק מעובדי המועדון נותקו הטלפונים ועוד מספר מגבלות שלא מתאימות למועדון ברמתו של בית"ר.

בינתיים, מיזם עמותת האוהדים ממשיך לצבור תאוצה וחברי העמותה יחכו לקבל בשבוע הבא אישור של עורך הדין של גאידמק, ישראל שלו, לפיו אין לו התנגדות לכך שהעמותה תקבל אחוזי בעלות על הקבוצה, חלקיים או מלאים, בזכות הכסף שתגייס במהלך המיזם. לאחר פעולה זו צפויים בעמותה להשלים במשך מספר ימים את כל הפעולות הלוגיסטיות בכדי להוציא את המיזם לדרך.

האוהדים נפגשו עם עורך דינו של גאידמק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully