וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תגדיל ההצעה עבור ניקולאס אולמדו

6.7.2012 / 10:10

סוכניו של המועמד הבכיר של עטר חידשו המגעים עם גודוי קרוס. אנסה יגיע כנראה למחנה. הסיכום עם טואטחה טרם אושר

הקשר הארגנטינאי ניקולאס אולמדו נותר המועמד המוביל של ראובן עטר למשבצת הקשר האחורי. בחיפה מתכוונים להגדיל את ההצעה עבור הקפטן הארגנטינאי גודוי קרוס והשבוע חודש המשא ומתן מול נציגיו בחו"ל, במטרה לנסות ולסגור את פרטי העסקה. סוכניו של השחקן מנסים לגשר על הפערים מול הקבוצה. בנוגע לקובי מויאל, כרגע הדרישות הכספיות של בית"ר ירושלים גבוהות, אך בחיפה משוכנעים שאם הקבוצה לא תימכר השחקן יגיע לכרמל. מבחינה מקצועית, עטר רוצה את מויאל בקבוצה.

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, שני שחקנים מגאנה על הכוונת של חיפה. קשר נבחרת גאנה עובד אנסה (25) מועמד לקבוצה וסוכניו התבשרו כי ייתכן והשחקן יגיע להיבחן במחנה האימונים באוסטריה, שיפתח ב-16 ביולי. גם מלך שערי הליגה הגנאית עמנואל באפור (23) הוצע (מחירו, אגב, מוערך בכ-800 אלף דולר), למרות שחתם לאחרונה בדרום אפריקה. ההחלטה לגבי שני השחקנים, עליהם המליץ פיני זהבי, כפופה כמובן לאישור סופי של עטר.

המגן טאלב טואטחה טרם חתם רשמית על החוזה החדש וההסכם עימו עדיין לא סופי, משום שנותרו שאלות פתוחות לגבי ניסוחים שונים בחוזה, אם כי במועדון טוענים שמדובר בעניינים מינוריים. סוכנו דדה חדד אמור להיפגש פעם נוספת עם פרקליט המועדון עו"ד אודי שוכטוביץ', במטרה לנסח אותם בחוזה ולהביא את השחקן לחתימה. בחיפה מעריכים שהסיכויים שהחוזה ייחתם גבוהים, אך הדבר יוודע לאחר הפגישה. תג המחיר של השחקן עדיין לא נקבע, אך ייתכן מאוד שיהיה תלוי במדינה שתקלוט את השחקן בעתיד.

בסביבתו של סארי פלאח מקווים שפיפ"א תשחררו לואסלוי, אבל אם זה לא יקרה ינסה סוכנו דודו דהאן להשיג הצעה עבורו מקבוצה בבלגיה או בפולין.

מאימון הבוקר (שישי) שערכה הקבוצה נעדר המגן אייל משומר שקיבל אתמול זריקה בבטנו. החלוץ הצעיר רועי עטר, בנו של המאמן, נטש את האימון בגלל פציעה.

ראובן עטר לוחץ להחתים קשר אחורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully