וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזקאל סקוורר חתם בהפועל אילת

5.7.2012 / 21:53

רכזה של מ.כ הבקעה העדיף את הקבוצה החדשה מהדרום על פני מכבי חיפה. גם דאוול, דילייני, חכמון ובן שימול מועמדים

רק לפני שבוע וחצי הכריזה הפועל אילת על חזרתה לליגת העל לאחר האיחוד עם מ.כ הבקעה, והערב (חמישי) ביצעה הקבוצה את החתמתה הראשונה, כשצירפה את רכז מ.כ הבקעה בעונה החולפת, יחזקאל סקוורר. הרכז, שחתם באמצעות סוכנו, אלון בירנצויג, נבחר בעונה שעברה לתגלית העונה בליגת העל והיה מחוזר על ידי מכבי חיפה, שאף הגישה לו הצעה כספית נדיבה, אך סקוורר העדיף לעשות את הדרך לאילת יחד עם מוטי אמסלם ודורון הררציקוביץ'.

סקוורר (23, 1.80), היה חלק משמעותי בעונתה של מ.כ הבקעה בעונה שעברה, וב-26.2 דקות משחק העמיד ממוצעים של 6.8 נקודות (40.6 אחוזים לשלוש), חילק 2.9 אסיסטים, הוריד 2.2 ריבאונדים וחטף 1.0 כדורים בממוצע למשחק.

אילת צפויה לצרף גם את אבי בן שימול, עמו היא מנהלת משא ומתן, ולחזק את הקו האחורי בגארד נוסף, ככל הנראה ניר גולן, ששיחק בעונה שעברה באליצור יבנה. מי שבונה את הקבוצה בימים אלו הוא עוזר מאמן אליצור רמלה בנשים, עידן אבשלום, שמסייע לאילת בהקמתה ואף יעביר את השבועיים הראשונים של האימונים בעונה בעיר הדרומית כשהמאמן עודד קטש ישהה במשימתו כעוזר מאמן נבחרת ישראל.

שחקנים נוספים שאילת כבר פנתה אליהם הם סנטר ברק נתניה ליאור חכמון, סנטר אולימפיה לובליאנה רוברט רות'בארט וקפטן מכבי אשדוד מאיר טפירו, שדחה את הצעתה והעדיף את הצעת הפועל ירושלים. בקבוצה אף בוחנים אפשרות לצרף מהבקעה גם את דיון דאוול ופול דילייני.

ליגת העל בכדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully