וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "זה דור העתיד, אנחנו תלויים בעצמנו"

5.7.2012 / 20:50

מאמן נבחרת העתודה רוצה לעלות לדרג א', ובטוח בשחקניו שבוע לפני פתיחת אליפות אירופה: "אם נהיה טובים, ננצח"

נבחרת העתודה בכדורסל ערכה הערב (חמישי) אימון פתוח אחרון לקראת היציאה בשבוע הבא לאליפות אירופה בסופיה, בולגריה. שחקניו של שרון דרוקר שבו השבוע לארץ אחרי חמישה משחקי הכנה, בהם ניצחו את נבחרת פינלנד וגיאורגיה פעמיים, והפסידו לנבחרות סרביה וטורקיה החזקות. ישראל תתמודד בבית א' של האליפות עם נבחרות בולגריה, סלובקיה ואוסטריה.

"יצאנו למשחקי ההכנה עם לא מעט שחקנים שלא שיחקו עד היום במסגרת בינלאומית, והמשחקים האלה בהחלט עזרו", אמר המאמן שרון דרוקר, "זה נתן להם ניסיון טוב אבל זה עדיין משחקי הכנה. לא צריך להוריד לחץ, השחקנים האלה הם דור העתיד של הכדורסל הישראלי, חלקם יהיו בנבחרת הלאומית ורובם שחקנים מובילים בליגת העל. צריך להתמודד ולעבוד תחת לחץ".

דרוקר הוסיף על המוטיבציה של הנבחרת: "החבר'ה רוצים לעלות לדרג א', מאוד אכפת להם ורוצים להצליח. זה סימן טוב. אנחנו יודעים את החוזקות שלנו וגם את החולשות, צריך להחביא אותם. צריך לשחק עם הרוח שתמיד ישראל מביאה. אני מקווה שהצלחנו לבנות את הסגל הכי טוב חוץ מג'רמייה קרייסברג נפצע. הכי קל זה להוריד לחץ ולהגיד שאנחנו לא טובים, אבל למה? אנחנו תלויים בעצמנו, אם נהיה טובים, ננצח".

סגל נבחרת העתודה: בר טימור, גיא לביא, אור סולומון, רם אליאספור, שון לבנובסקי, עוז בלייזר, לירז אריאלי, דולב דראפיץ', איגור מאיור, נועם לייש, בן אלטיט, שון דאוסן ואלון אברמוביץ'.

נבחרת העתודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully