וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון ראשון ליוסי בניון בצ'לסי: "עבר די בסדר"

הקשר נטל חלק באימון לצידם של אדן הזאר, מרקו מארין וקווין דה ברוין, והוסיף: "ארסנל צריכה להשאיר את רובין ואן פרסי"

צ'לסי מודל 2012/13 יצאה היום (חמישי) רשמית לדרך, ובשורותיה חזר להתאמן יוסי בניון, שסיים תקופת השאלה בארסנל. 25 שחקנים, ועדיין ללא השחקנים ששיחקו ביורו ודויד לואיז שנמצא עם סגל נבחרת ברזיל, יצאו לדרך בפתיחת ההכנות לעונה החדשה.

בתום האימון צייץ בניון בחשבון הטוויטר שלו: "אחרי אימון ראשון של תחילת עונה. קצת תפוס אבל עבר די בסדר". קפטן נבחרת ישראל לבש את החולצה מספר 30 במהלך האימון. הקשר הישראלי גם התייחס לעזיבה הצפויה של רובין ואן פרסי את ארסנל, ואמר: "החדשות שוואן פרסי עוזב מפתיעות אותי. אני חושב שארסנל צריכה לעשות כל שביכולתה כדי להשאיר אותו, הוא בחור מצוין ושחקן מצוין!".

הפנים החדשות באימון היו אלה של הרכש הנוצץ אדן הזאר, הכוכב הבלגי שעבר מליל בסכום של כ-32 מיליון ליש"ט. מלבדו, ערכו אימון ראשון גם מרקו מארין, קשר ורדר ברמן בן ה-23, וקווין דה ברוין, הקשר של גנק שנמכר כבר בינואר אבל הושאל בחזרה עד לתום העונה.

למרות שהוא פותח את אימוניו בצ'לסי, עדיין לא ברור היכן בניון ישחק העונה. אחרי שכבר הוזכר כמועמד לווסטהאם, ק.פ.ר, טוטנהאם וארסנל, עלתה האפשרות ביממה האחרונה שהוא יעבור דווקא לפולהאם. למרות זאת, רוברטו די מתאו התייחס לעתידו ולעתיד פלורן מאלודה, שצפוי לעזוב את המועדון, ואמר: "הם חלק מהסגל, יש להם חוזה, ואני מצפה לראות אותם בתחילת האימונים. אחר כך נראה מה יהיה".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully