וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטה טומיץ' חתם בברצלונה

הסנטר של ריאל עוזב אחרי שלוש עונות ויצטרף לאלופה הספרדית. פרננדס חתם בריאל: "חזרתי כדי לזכות בתארים"

מסע ההתחמשות באירופה נמשך, והיום (חמישי) ברצלונה הודיעה על החתמתו של הסנטר אנטה טומיץ', שישחק בשלוש השנים הקרובות אצל האלופה הספרדית, על אף דיווחים לפיהם הוא יגיע לצסק"א מוסקבה.

טומיץ' (25, 2.18 מ'), ששיחק בעונה שעברה בריאל מדריד, סיפק 6.7 נקודות בממוצע למשחק ביורוליג, והוסיף לכך 3.7 ריבאונדים. בליגה הספרדית, טומיץ' קלע שמונה נקודות בממוצע למשחק ו-4.9 ריבואנדים. טומיץ' שיחק במשך שלוש שנים בריאל מדריד, אליה הוא עבר ב-2009 מזאדאר שבשורותיה הוא שיחק חמש שנים. במהלך הקריירה שלו הוא גם הספיק לשחק גם בדוברובניק ו-KK זאגרב, והוא נמנה על סגל נבחרת קרואטיה מ-2008.

ובזמן שריאל מדריד ויתרה על טומיץ', היא צירפה היום רשמית את רודי פרננדס, שחוזר לשחק אצלה אחרי שהספיק לעשות זאת בשנה שעברה בעקבות השביתה ב-NBA. פרננדס חתם על חוזה לשלוש שנים ויישאר בריאל עד 2015. "אני שמח מאוד לחזור למועדון", הוא אמר לאחר החתימה.

"חזרתי כדי לזכות בתארים מכיוון שזה מה שאני רוצה וזה מה שגרם לי לחזור לאירופה", הוסיף הגארד. "זכייה בתארים גורמת לשחקן לגדול, ואני מצפה לזמנים טובים יותר וטובים פחות במהלך שלוש השנים הקרובות. אני אמשיך לעבוד ולהשתפר כדי לעזור לקבוצה שלי להשתפר".

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully