וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל עשויה לצרף את יונתן שולדבראנד

5.7.2012 / 15:50

בקבוצה הצפונית מחכים להחלטת הפועל תל אביב האם להאריך את חוזהו של הפורוורד ממוצא שבדי. בן אלטיט מועמד לקבוצה

פורוורד הפועל תל אביב בעונה שעברה, יונתן שולדבראנד, עשוי לעבור להפועל גלבוע/גליל עליון. בקבוצה מהצפון מחכים להחלטת הפועל תל אביב האם לממש את האופציה על חוזהו של השחקן, וכמו כן בודקים האם לשחקן ממוצא שבדי יש אופציית יציאה משלו. במידה שהשחקן אכן יוכל לעזוב את האדומים, בגלבוע ישמחו לקלוט אותו, כשהם מייעדים לו את התפקיד של הגבוה הישראלי הבכיר של המועדון.

שולדבראנד (28, 2.04), בנו של שחקן העבר לורנס, שיחק בעבר בהפועל גליל עליון בעונות 2003/4 ו-2004/5 אך לא היה משמעותי, והחל בנדודיו. את עונת 2005/6 העביר ברמת השרון בליגת העל, שם כבר קיבל דקות משחק ואז בחר לנצל את דרכונו השבדי בכדי לחתום בליגה המקומית. עונה טובה סידרה לו חוזה בקבוצת רינקון מהליגה הספרדית השניה ובעונת 2009/10 שיחק במלייה, גם כן מהליגה השנייה בספרד.

לאחר שנה בה לא שיחק כדורסל נבחן שולדבראנד בליגת הקיץ של מנהלת הליגה, הרשים וחתם בסופו של דבר בשורות הפועל תל אביב, אותה אימן ארז אדלשטיין. הפורוורד רשם 9 נקודות ו-3.8 ריבאונדים במסגרת הליגה הבלקנית ו-8.7 נקודות ו-3.9 ריבאונדים במסגרת הליגה הלאומית והיה שותף פעיל לעליית הליגה של האדומים.

עד כה החתימה גלבוע/גליל את יועד בית יוסף ועמית שמחון לעונה הבאה וחוץ מהשניים ימשיך בקבוצה גם הרכז נמרוד טישמן. במועדון מתלבטים האם להאריך את חוזהו של הסנטר עמית ביר-כץ, או שמא להחתים במקומו את הסנטר הצעיר בן אלטיט, שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ושיחק אשתקד במכללת בראיינט, שם העמיד ממוצע של 5 נקודות ב-20 דקות משחק.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully