וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו במגעים עם ברוך דגו

5.7.2012 / 12:13

קשר עירוני ניר רמת השרון בעונה החולפת עשוי להצטרף לסגל של שמעון הדרי. אוהדי הקבוצה פתחו עמותת אוהדים

הפועל עכו מנהלת משא ומתן עם ברוך דגו, שעשוי להפוך לשחקן הרכש התשיעי של הקבוצה הקיץ. דגו בן ה-30 הספיק לעבור בליגת העל באשדוד, מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, מכבי נתניה ועירוני רמת השרון בעונה הבאה. למרות ריבוי הקשרים, בקבוצה מעוניינים בדגו כדי שיוסיף מהניסיון שלו.

בסגל של הקבוצה המתחדשת של שמעון הדרי, שהחליף את אלי כהן, כבר נמצאים לאונרדו פאסוס, דייויד גומז, אימורו לוקמן, אמייה טגה, יובל שוואט, אלנתן סלמי, משה בן לולו ואורי מגבו, כשבין העוזבים נמצאים סטפן שצ'פוביץ', סינטאיהו סלליך, ניקולאס פלצ'וק וניסו קפילוטו.

בימים הקרובים אמור הדרי לדלל מהסגל את הנבחנים, כאשר מי שהצליחו להרשים הם בעיקר החלוצים הייתם חלבי ועמאר זידאן, ששייכים למכבי חיפה.

אוהדי הקבוצה החליטו על הקמת עמותת אוהדים, שתכלול שבעה חברים, ביניהם יושב ראש חוג האוהדים סמי אוזן, ניר דרשר, שוהם הרוש, סימנטוב כהן, בוריס מסזניק, דני פינקלשטיין, איציק ברבי. "המטרה של חוג האוהדים היא להעצים את כמות הקהל במגרשים ולחבר בין הקהל לקבוצה, ולהיפך", הסבירו בעמותה את המהלך. "אנחנו רוצים לגרום לדור הצעיר להיות מחובר כמה שיותר לקבוצה ולכן נקיים פעילויות יחד עם שחקני הקבוצה בשכונות בבתי הספר ובקייטנות".

שמעון הדרי הוצג: "יהיה כישלון אם לא נסיים במקומות 1-7"

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully