וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון הדרי: "אני מבקש את ימי החסד המתבקשים"

1.7.2012 / 19:20

המאמן החדש של הפועל עכו הוצג במסיבת עיתונאים הרשמית, והצהיר: "אני אראה בזה כישלון אם לא נסיים במקומות 1-7"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

הפועל עכו פתחה היום (ראשון) רשמית את ההכנות לעונת 2012/13 עם מסיבת עיתונאים רשמית שהתקיימה בחוף התמרים בעיר, כאשר מאמן הקבוצה החדש שמעון הדרי הוצג רשמית ונתן את משנתו אחרי שחתם לשנתיים במועדון. במפגש השתתפו גם סגל השחקנים ונציגי האוהדים. נבוישה מרינקוביץ' ולאונרדו פאסוס אמורים להצטרף במהלך השבוע לאימונים, שיחלו ביום שני.

מאמן הפועל עכו, שמעון הדרי. אדריאן הרבשטיין
"הדרי צבר מספיק ניסיון". ציון וייצמן/אדריאן הרבשטיין

"העובדה שהחתימו אותנו לשנתיים מראה שלעכו יש דרך, וזה משהו שנותן למאמן שקט ואורך רוח", אמר הדרי בפתיחת מסיבת העיתונאים. "אני מבקש את ימי החסד כמאמנים. נכון שלא היינו בליגת העל מספיק שנים. מבחינתנו אנחנו צריכים לקבל את ימי החסד ולא להתחיל במגננה. אם מאמן הוא טוב, אי אפשר להתעלם מהיכולת שלו. למי שלא מכיר, עשיתי שתי עליות עם קרית שמונה ופספסתי את העלייה לליגת העל. באתי לבית"ר ירושלים ואמרו שבאתי בגלל תעודת הפרו, אבל על יוסי מזרחי ואבי נמני לא אמרו את זה. על מאמנים אחרים לא בודקים בציציות".

על המטרות שלו העונה, אמר הדרי: "בשנתיים האחרונות הגענו למקום התשיעי והעשירי, וציון אמר שהוא רוצה מקום אחד יותר. אני רוצה שני מקומות יותר להגיע ל-1-7, ואני אראה בזה כישלון אם לא נסיים שם. אנחנו מסתכלים על דרך ולא על תוצאות מיידיות. מה שמעניין אותנו זה הפועל עכו, אני קנאי מאוד גדול לקבוצה שלי. ההבדלים בין השנה האחרונה לשנים האחרונות כמעט לא מורגשים. כצוות מקצועי קיבלנו כל מה שביקשנו. לא שמעתי מציון את המילה 'לא'. יש בינינו ים של חילופי דברים, הוא לא חוסך מאיתנו כלום".

הדרי המשיך והתייחס לכוונות של הקבוצה שלו העונה, ואמר: "אנחנו מאוד רעבים לליגת העל, אנחנו לא מהשבעים וכוח האנרציה מוביל לתוצאות. אם נהיה טובים, אז נשרוד ונלך קדימה, ואם נהיה פחות טובים, נדע לקבל ביקורת. אין לי בעיה לקבל ביקורת בתנאי שהיא לא מתחילה לפני שאתה מתחיל לאמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן הפועל עכו, שמעון הדרי. אדריאן הרבשטיין
רוצה להישפט בתוצאות בלבד. שמעון הדרי/אדריאן הרבשטיין

יושב ראש המועדון ציון וייצמן אמר: "אנחנו רוצים להתקדם מעבר למה שהשגנו עד היום. צריך לפרגן לשחקנים ולצוות המקצועי שעשה את העבודה, ואנחנו רוצים להמשיך ולתקוע יתר בליגת העל. אני מקווה שכולם מילאו את המצברים כי הולכת להיות שנה הרבה יותר קשה אחרי שהליגה הצטמצמה ל-14 קבוצות. תהיה הרבה יותר תחרות בחלק העליון והתחתון. בניגוד לשנים הקודמות, אנחנו פותחים את העונה בצורה הרבה יותר מסודרת עם סגירת הסגל ובחירת הצוות המקצועי".

על המאמן החדש שמעון הדרי, אמר וייצמן: "אנחנו מכירים כבר כמה שנים כשהוא אימן את קרית שמונה ואחי נצרת. הוא צבר מספיק ניסיון והוא מכיר שחקנים, הקרקע ראויה לתחילת עבודה והשתלבות בליגת העל. יש לנו במה טובה, מקום טוב ותנאים טובים. אנחנו רוצים להתברג בחלק העליון של הטבלה".

לאונרדו פאסוס שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יצטרף השבוע לאימונים. לאונרדו פאסוס/קובי אליהו

מחנה האימונים יתקיים השנה ברומניה

עכו, שסיימה שנתיים טובות תחת אלי כהן, עברה מהפכה בקיץ האחרון עם שחרורם של מספר שחקנים, וביניהם מלך השערים של הקבוצה סטפן שצ'פוביץ', סינטאיהו סלליך, ניקולאס פלצ'וק וניסו קפילוטו, אבל הייתה מהראשונות למלא את הסגל בשחקנים חדשים. בין המצטרפים הטריים נמצאים לאונרדו פאסוס, דייויד גומז, אימורו לוקמן, אמייה טגה, יובל שוואט, אלנתן סלמי, משה בן לולו ואורי מגבו. בצוות המקצועי יעבדו יחד עם הדרי גם מאמן הכושר אהוד בן שושן ומאמן השוערים אלי בכר.

בניגוד לשנים הקודמות שבהן ערכה הקבוצה את מחנה האימונים שלה בארץ, עכו תקיים את המחנה שלה בחו"ל כשהיעד שנבחר הוא רומניה, והדרי עצמו חזר משם היום אחרי שהות של כמה ימים כדי לסגור את הפרטים הטכניים של הנסיעה. במהלך המחנה תפגוש עכו שלוש קבוצות מהליגה השנייה ברומניה. המחנה יחל ב-20 לחודש ויסתיים תשעה ימים לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully