וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר ההזדמנות האחרונה: רוסיה עלתה לרבע הגמר

נבחרתו של בלאט ניצחה 69:84 את הרפובליקה הדומיניקנית והתקרבה לאולימפיאדה. ניגריה הפתיעה את ליטא עם 80:86

המאבק על הכרטיס לאולימפיאדה נמשך, והערב (רביעי) התקרבה נבחרת רוסיה של דייויד בלאט לזכייה בכרטיס, כשעלתה לשלב רבע גמר טורניר ההזדמנות האחרונה עם ניצחון 69:84 על הרפובליקה הדומיניקנית. בסיום הלילה נקבעו משחקי רבע הגמר, כשרוסיה תפגוש את אנגולה, יוון את ניגריה, מקדוניה את הרפובליקה הדומיניקנית וליטא את פורטו ריקו.

שחקניו של בלאט שלטו במשחק כבר מתחילתו, כשהם נהנים מיכולת טובה של ויטלי פרידזון. הדומיניקנים הצליחו להישאר במשחק בעיקר בזכות הצגה נוספת של אל הורפורד, אבל ברבע השלישי הצליחו הרוסים לבצע את הבריחה שלהם, עלו ליתרון דו ספרתי ולא הביטו לאחור. פרידזון ופונקרשוב (13 ריבאונדים) הוליכו את קלעי רוסיה עם 16 נקודות כל אחד כשויקטור חרייפה תורם 14 למאמץ הקבוצתי. הורפורד היה היחידי שהגיע לעבוד בשורות הרפובליקה הדומיניקנית עם 22 נקודות ו-9 ריבאונדים.

ניו זילנד גברה 64:68 על אנגולה הניו זילנדים דווקא עשו סימנים של ניצחון גדול, כפי שהיו צריכים כשרטסו ליתרון 14 במחצית, אבל ריצת 18:26 של אנגולה ברבע השלישי קבעה ניצחון דחוק ולא מספק עבור ניו זילנד. את קלעי הקיווים הוליך טאי וובסטר עם 21 נקודות. את אנגולה הוליך מינגאס עם 17 נקודות ו-10 ריבאונדים,

ניגריה רשמה את ההפתעה הגדולה של הטורניר עד כה כשגברה 80:86 על ליטא. הניגרים המוכשרים שמרו על משחק צמוד מול הפייבוריטית בבית ב' עד ההפסקה, והציגו בריחה נהדרת ברבע השלישי עליה שמרו בדקות האחרונות. דרק אובשואן מבדאלונה כיכב אצל המנצחים עם 20 נקודות, אל פארוק אמינו הוסיף 16. לינאס קלייזה שוב הוביל את קלעי הליטאים עם 22, שרונאס יאסיקביצ'יוס תרם 14 נקודות ב-20 דקות.

במשחק האחרון של הלילה ניצחה יוון 84:98 את פורטו ריקו. הנבחרת של אליאס זורוס התקשתה במחצית הראשונה אבל פתחה מבערים אחרי ההפסקה בזכות הצגה נהדרת של ואסיליס ספאנוליס, שסיים עם 27 נקודות, ג'ורג'יוס פרינטזיס הוסיף 16. פיטר ראמוס קלע 15 לפורטוריקנים, קרלוס ארויו הסתפק ב-6 נקודות בלבד.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully