וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת הקיץ: ג'ון שייר בפילדלפיה, ג'ף פוט בברוקלין

גארד מכבי ת"א ינסה להרשים ולזכות בחוזה ב-NBA. דנסטון בסגל של הנטס, קיצ'ן בדנבר, לאזמה ושון וויליאמס בבוסטון

ליאור אליהו לא יהיה ה"ישראלי" היחיד שישתתף בליגות הקיץ השונות שיתקיימו בשבועות הקרובים בלוס וגאס ואורלנדו. כידוע, שחקן מכבי תל אביב ינסה להרשים את ראשי מינסוטה בתקווה להפוך לישראל השני ב-NBA, ולצידו בסגל של הטימברוולבס ניתן למצוא שני אקסים של הפועל גלבוע/גליל עליון - בריאן רוברטס וטוני גפני.

שחקן נוסף השייך למכבי תל אביב וינסה לעשות את קפיצת המדרגה המיוחלת ל-NBA הוא ג'ון שייר. הגארד היהודי שמיעט לשחק באלופה הישראלית ושוחרר לקראת תום העונה נמנה על הסגל של פילדלפיה, בשורותיה ישחק גם זאק רוזן, שהוזכר כמועמד לגלבוע/גליל בקיץ החולף.

בסגל של ברוקלין ניתן למצוא את אקס הפועל חולון בריאנט דנסטון ואת אקס מכבי תל אביב ג'ף פוט, כמו גם את אגדת המכללות לשעבר אדם מוריסון שמנסה לשוב לליגה הטובה בעולם.

גם הסגל של בוסטון משופע בשחקנים ששיחקו בישראל: אקס מכבי תל אביב סטפון לאזמה, אקס מכבי אשדוד קרייג בראקינס, אקס הפועל עפולה דיונטה כריסמס ואקס מכבי חיפה שון וויליאמס.

בסגל של דנבר ניתן למצוא את אקס מכבי ראשון לציון דרווין קיצ'ן, בזה של ממפיס ישתתף גם השנה ג'רמי פארגו, שהרשים אשתקד, ואילו במיאמי ינסה להרשים אקס הפועל ירושלים ג'רוויס ורנאדו.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully