וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: עירוני אשקלון תרד לליגה הלאומית

4.7.2012 / 17:46

בעלי הקבוצה לשעבר יוסי דהאן סרב לשוב לתפקידו: "לקחו אותי כמובן מאליו", והקבוצה לא מוצאת חלופה תקציבית במקומו

אם לא יקרה שינוי גדול בימים הקרובים, עירוני אשקלון תשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית ובליגת העל ישחקו 11 קבוצות בלבד. בפגישה שנערכה היום (רביעי) בתל אביב בין בעלי הקבוצה היוצא יוסי דהאן למחזיק תיק הספורט בעיריית אשקלון איתן קסנטיני ביקש האחרון מדהאן לשוב ולתמוך בקבוצה, אך דהאן סירב, "לקחו אותי כמובן מאליו", אמר בשיחה עם וואלה! ספורט, "ראש העיר הבטיח אחרי שעזבתי שתהיה קבוצה בליגת העל, אז שיקיים".

הבעיה המונעת מאשקלון לעמוד על הרגליים בעזרת תמיכת העירייה בלבד, המוערכת בכ-3 מיליון שקל לשנה, היא כי כל הכספים לשנת 2012 כבר נוצלו על ידי דהאן. בימים האחרונים עלו טענות כי דהאן צריך להחזיר 1.5 מיליון שקל, כי היה בקבוצה רק חצי משנת 2012, "אין לי בעיה להחזיר את הסכום, לא גנבתי מאף אחד. אעשה זאת ברגע שיחזירו לי את 1.6 מיליון השקלים שחייבים לי מעונת 2006 כשהגעתי לקבוצה והיה את אותו הסיפור".

במהלך הפגישה אף נמסר לקסטנטיני כי העמותה המנהלת את עירוני אשקלון חייבת לחברת "אלדן" בבעלותו של דהאן סכום של 4.5 מיליון שקל אשר נרשמו במהלך השנים בספרי העמותה כהלוואת בעלים, וגם לנושא זה לא נראה כי יש לאנשי עיריית אשקלון פיתרון בשלב זה.

בשבועות האחרונים נפגשו בעיריית אשקלון עם מספר אנשי עסקים וביקשו מהם לתמוך בקבוצה אך נתקלו בדחייה. בנוסף ניסו בעירייה למצוא פתרונות בעזרת מנהל הקבוצה לשעבר קוקו וקנין ואף פנו ליו"ר לשעבר אבי נמרודי, אך השניים לא מצאו את נוסחת הקסם להשאיר את הקבוצה בליגה.

בימים הקרובים צפויה אשקלון להכריז סופית על שנת הבראה בליגה הלאומית בה תסתדר הקבוצה עם חצי מתקציב 2013 של העירייה, 1.5 מיליון שקלים, וספונסרים נוספים, כשהמטרה היא שבעונת 2013/4 תוכל בעזרת תקצוב העירייה לחזור לליגה הראשונה. הקבוצה הדרומית צפויה להודיע על כך למנהלת הליגה עד ה-15 ביולי.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully