וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דייגו פורלאן יעזוב את אינטר

לאחר עונה אחת בלבד במדי הנראזורי, הצדדים קרובים להיפרד. שמועות קושרות את החלוץ למילאן, פנרבחצ'ה וקבוצות בברזיל

החלוץ דייגו פורלאן ישוחרר מאינטר בימים הקרובים, כך מתפרסם היום (רביעי), ב"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי. מנהלה הספורטיבי של אינטר, מרקו ברנקה, אישר את הדברים. "אנחנו קרובים להסכמה הדדית על ביטול חוזהו של פורלאן", הודה.

האורוגוואי בן ה-33 חתום לעונה נוספת ב"נראזורי", אך לאחר עונה מאכזבת עבורו אישית ועבור המועדון כולו, החליטו הצדדים להיפרד. פורלאן הגיע בקול תרועה רמה, כשהיה אמור למלא את מקומו של סמואל אטו הקמרוני, אולם רשם מאזן מאכזב של שני שערים ב-22 הופעות בלבד במדי הקבוצה.

בימים האחרונים התפרסמו דיווחים הקושרים את פורלאן למספר קבוצות ברחבי הגלובוס. שמועה אחת קשרה אותו ליריבה העירונית והמרה של אינטר, מילאן, אך זו נדחתה בתוקף על ידי סוכנו של פורלאן שאמר כי "זו בכלל לא אפשרות עבור דייגו". כמו כן, פורסם כי פנרבחצ'ה הטורקית מתעניינת בו.

אפשרות נוספת ומעניינת עבור פורלאן עשויה להיות מעבר חזרה ליבשת דרום אמריקה המוכרת לו היטב, מאחר וגם אינטרנסיונאל וקורינתיאנס הברזילאיות הוזכרו כמועמדות לקלוט את החלוץ. פורלאן אף התייחס לשמועות הללו בטלוויזיה באורוגוואי כשאמר: "לחזור ולשחק קרוב לאורוגוואי אחרי 14 שנים הרחק משם מרגש אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully