וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושג הסכם בין ארגון השחקנים לאיגוד הכדורסל

4.7.2012 / 14:46

בעקבות ההסכם, במסגרתו בוטלה השתתפות השחקנים בעקבות אובדן כושר עבודה, ייפתחו אימוני הנבחרת כסדרם

אימוני נבחרת הבוגרים של ישראל בכדורסל יחלו כסדרם ביום שני הקרוב, לאחר שהיום (רביעי) הגיע איגוד הכדורסל להסכם עם ארגון השחקנים על ביטוח שחקני הנבחרת לקמפיין הקרוב. בימים האחרונים איים הארגון כי יפתח בסכסוך עבודה במידה ולא ימצא פיתרון עד לפתיחת האימונים, ואף ישביתו את האימונים עד שימולאו דרישותיהם.

"ההישג של איגוד השחקנים הוא שאחרי מאבק ממושך, הצליח הארגון לבטל את ההשתתפות העצמית בגובה 28 יום שהייתה קבועה בקשר לאובדן כוח עבודה", אמר היום לוואלה! ספורט יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון, "האיגוד ישלם ישירות לשחקן במידה ויפצע חלילה, מהיום הראשון ועד לתום 28 ימים, מועד בו יקבל כספים מחברת הביטוח, והכל בהתאם לחוזה העסקתו מקבוצת האם. בשל הסיכום, האימונים יתחילו כסדרם ב-9 ליולי".

אלון הוסיף: "מבחינתי מדובר בהישג לארגון שחקני הכדורסל, השחקנים שעולים על המגרש יכולים להיות שקטים ולהתרכז במשימה החשובה שעומדת לפנינו, העלייה לאליפות אירופה".

יום לפני פתיחת האימונים בבית מכבי בראשון לציון יתארחו חלק משחקני הנבחרת בשפרעם שם יערכו משחק ראווה מול קבוצה מקומית. מי שיחמיצו את פתיחת האימונים הם ליאור אליהו ועומרי כספי, שישהו בליגת הקיץ בארצות הברית, ויותם הלפרין שסוחב פציעה ויחזור לפעילות רק לקראת תחילת אוגוסט.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully