וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ואקים נואה ייעדר מהמשחקים האולימפיים

סנטר נבחרת צרפת סוחב פציעה מפלייאוף ה-NBA. נואה: "אני עדיין לא במצב לרוץ או לקפוץ". גם טוני פארקר עדיין בספק

מכה נוספת לנבחרת צרפת, המתכוננת למשחקים האולימפיים בלונדון: סנטר שיקאגו בולס, ג'ואקים נואה, הודיע הבוקר (רביעי) כי ייעדר מהמשחקים, זאת בשל פציעה בברך, אותה הוא סוחב מפלייאוף ה-NBA האחרון. נואה התראיין ל"לא'קיפ" הצרפתי והתבטא בנושא.

"אני בפירוש לא מוכן פיזית כדי לחזור לשחק. אני לא יכול לרוץ, לא לקפוץ, אז וודאי שאני לא כשיר לשחק", הסביר נואה. הסנטר הסביר כי מאמן הנבחרת, וינסנט קולה, ביקש ממנו להצטרף לנבחרת שכבר החלה להתאמן, זאת על מנת לבחון את מצבו לקראת ההמשך.

"קולה אמר לי שהוא מבין אותי, אך הוא בכל זאת רוצה ושהקבוצה תחכה לי כמה שאפשר. אבל אני זקוק לעוד זמן מה לפני שאחזור לפעילות, אני לא במצב שאני מסוגל אפילו להעמיד פנים שאני כשיר. בהתחשב במצבי הנוכחי, ההחלטה לוותר על המשחקים האולימפיים נראה כמו ההחלטה ההגיונית ביותר".

הודעתו של נואה בן ה-26 מאכזבת במיוחד על רקע העובדה שטוני פארקר, כוכבה הגדול של הנבחרת, אף הוא בספק למשחקים.

כזכור, פארקר נותח לאחרונה בעינו בעקבות קטטה אליה נקלע במועדון לילה בניו-יורק. מצבו של פארקר, עבורו המשחקים אמורים להיות הפעם הראשונה בה יששתף באולימפיאדה, עדיין לא ברור. הגארד המצטיין יפגוש רופא מומחה בניו יורק ביום חמישי הקרוב, כשלאחר מכן תתבהר התמונה לגבי השתתפותו במשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully