וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל סטארידג' עשוי להיעדר מהמשחקים האולימפיים

בממלכה חוששים שחלוץ צ'לסי לקה בדלקת קרום המוח. מאמן הנבחרת, סטיוארט פירס, שוקל לזמן את זאהה או רודס במקומו

בשורה מדאיגה לנבחרת בריטניה, המתכוננת בימים אלו למשחקים האולימפיים המתקרבים: חלוצה של צ'לסי, דניאל סטארידג', עשוי להחמיץ את המשחקים, לאחר שבבדיקות שעבר לאחרונה, עלה חשד כי לקה בדלקת קרום המוח.

סטארידג' נבדק על ידי רופאי קבוצתו צ'לסי, אשר מאמינים כי החלוץ לקה במחלה במהלך סוף השבוע האחרון. בימים הקרובים יתקבלו תוצאות הבדיקות הנוספות שיבוצעו בחלוץ, אשר תתן תמונה ברורה יותר בנוגע למצבו.

סטארידג' בן ה-22, שכבש 11 שערים במהלך העונה החולפת במדי צ'לסי, אף נעדר מסגל נבחרת אנגליה ביורו האחרון. באנגליה מציינים, עם זאת, כי מצבו השתפר במהלך היממה האחרונה.

עבור מאמן נבחרת בריטניה למשחקים האולימפיים, סטיוארט פירס, מדובר בבעיה קשה, מאחר וזה בנה עליו כחלוץ הבכיר של הנבחרת. אם וכאשר סטארידג' ייאלץ להיעדר מהמשחקים, פירס יצטרך להכריז על מחליפו בסגל לא יאוחר מה-25 ביולי.

ברשימת ההמתנה לסגל רשומים, על פי דיווחים, ארבעה שחקנים: בלמה של נוריץ' ריאן בנט, שוער רידינג אלכס מקארתי, חלוץ האדרספילד ג'ורדן רודס ושחקן הכנף של קריסטל פאלאס ווילפריד זאהה. לאור מחלתו של סטארידג', ואם אכן ייעדר, נראה שמחליפו יהיה אחד משחקני ההתקפה רודס או זאהה.

מחלתו של סטארידג' מצטרפת להודעתו של מגן טוטנהאם גארת' בייל, אשר הוצא מהסגל בעקבות פציעה שסוחב בגבו. נבחרת בריטניה תפתח את הופעותיה במשחקים האולימפיים בהתמודדות מול נבחרת סנגל באיצטדיון אולד טראפורד ב-26 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully