וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודי פרננדס חוזר לריאל מדריד

הגארד הספרדי ששיחק בקבוצה בזמן השביתה ב-NBA מתאחד איתה שוב. באיטליה, מאליק היירסטון חתם לשנתיים במילאנו

לא רבים יופתעו לשמוע שרודי פרננדס חוזר העונה לריאל מדריד ואמור לחתום על חוזה לשלוש שנים. הרכז הספרדי הכריז על החזרה שלו באמצעות חשבון הטוויטר שלו, ובכך הוא שם סוף לשמועות על החזרה שלו לאירופה. כזכור, פרננדס שיחק בריאל בזמן השביתה ב-NBA, אבל לאחר סיומה הוא שב לדנבר נאגטס.

בתשעה משחקים שבהם שיחק בריאל, פרננדס תרם 16 נקודות בממוצע למשחק, 3.8 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים. בליגה הטובה בעולם הוא הסתפק ב-8.6 נקודות, 2.1 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים ב-31 משחקים. מלבד פרננדס, ריאל כבר החתימה את דונטה דרייפר מצדביטה זאגרב ומרכוס סלוטר מבאמברג.

לא רחוק משם בבילבאו החתימו את ניקוס זיזיס היווני, שיעבור לספרד אחרי שחתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. הרכז שיחק בשלוש השנים האחרונות בסיינה, וזכה איתה בשלוש אליפויות ושלושה גביעים. בעונה שעברה הוא העמיד 6.4 נקודות בממוצע למשחק, 2.7 אסיסטים ו-2.1 ריבאונדים. ביורוליג הוא סיפק 4.5 נקודות בממוצע.

באיטליה, מילאנו ממשיכה להתחמש והודיעה רשמית על החתמתו של מאליק היירסטון לשנתיים נוספות. הגארד/פורוורד הגיע לקבוצה בקיץ שעבר מסיינה, וכבר בעונה הראשונה שלו הוא השתלב מצוין. ביורוליג הוא קלע 13.9 נקודות בממוצע למשחק ובליגה הוא סיפק 12.7.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully