וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון לא מוותרת על בריאנט דאנסטון

4.7.2012 / 9:24

למרות ההתעניינות מצד קבוצות רבות, הסגולים מאמינים כי הסנטר האמריקאי עשוי להמשיך, במידה ולא יצליח בליגת הקיץ

אחת הקבוצות היותר שקטות, לפחות בתחום המקצועי, מאז סיום העונה שעברה היא הפועל חולון של דן שמיר ופיני גרשון. הקבוצה שתשחק בעונה הבאה ביורוצ'אלנג' בוחנת בימים אלה את שוק השחקנים הישראלי והזר על מנת לצרף שחקנים בעלות מתאימה כמו בעונה שעברה, ובין היתר בחולון ממתינים להתפתחויות בנוגע לבריאנט דאנסטון.

הסנטר המצוין, שנבחר לחמישיית העונה בליגת העל, ניהל מגעים מתקדמים עם מכבי חיפה מאז סוף העונה שעברה, אך החליט בסופו של דבר לא לחתום במדי הירוקים ולנסות את מזלו בליגת הקיץ בלאס וגאס. בחולון שמרו על קשר עם דאנסטון, ומעריכים כי במידה ולא יצליח להשיג חוזה למחנה הסופי של אחת מקבוצות הליגה, יוכלו להשאירו לעונה נוספת.

דאנסטון (26, 2.02) הוא בוגר מכללת פורדהאם משנת 2008, ושיחק בשנתיים הראשונות מחוץ לארצות הברית בליגה בקוריאה. את עונת 2010/11 פתח הסנטר במדי אריס סלוניקי של שרון דרוקר, אך שוחרר לפני סוף העונה ונחת בבני השרון. אחרי חצי עונה טובה עבר דאנסטון להפועל חולון ורשם בעונה החולפת במדי הקבוצה 14.5 נקודות, 9 ריבאונדים ו-1.8 חסימות בממוצע למשחק.

מלבד דאנסטון בחולון מחכים להתפתחויות בנוגע למורן רוט, ומועמדותו למכבי תל אביב. רכז נבחרת ישראל מחזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצה, אך במועדון יודעים כי במידה ויקבל הצעה קונקרטית מהצהובים, לא יוכלו לעמוד בדרכו, והם צפויים לבקש פיצוי כספי ממכבי. חולון תקבל 20 אלף דולר פיצוי מטריומף מוסקבה בעקבות חתימתו של טזמין מיטשל במדי הקבוצה הרוסית.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully