וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה וחן עזרא הגיעו לסיכום על רכישת יתרת כרטיסו

4.7.2012 / 8:04

הקשר יקבל 720 אלף שקל העונה ו-480 אלף במכירה עתידית. טואטחה חזר להתאמן, חיפה תעגן סעיף יציאה לחו"ל בחוזהו?

מכבי חיפה וחן עזרא הגיעו לסיכום סופי עד רכישת 25 האחוזים הנותרים בכרטיסו. מפרטי העסקה עולה כי עזרא שהשאיר בידיו אחוזים מהכרטיס יקבל כ-1.2 מיליון שקל מהירוקים, בפריסת תשלומים שתימשך על פני ארבע שנים. חיפה תשלם לעזרא 15 אחוז (מתוך 25, כלומר 60 אחוז), כ-720 אלף שקל, כבר העונה. בעונה הבאה הוא יקבל חמישה אחוז נוספים, כ-240 אלף שקל, ובמכירה עתידית 240 אלף נוספים. בכך, תושלם סופית רכישת הכרטיס של השחקן שיעבור למכבי חיפה. המועדון יוכל ליהנות מקבלת אחוזים מלאים על עסקת מכירה עתידית.

המגן טאלב טואטחה הגיע לאימון הבוקר של הקבוצה, לאחר שאתמול עבר בדיקות רפואיות. הנשיא יעקב שחר ביקש מהשחקן להגיע לאימון ומאוחר יותר אמורים הצדדים להיפגש יחד עם סוכנו, דדה חדד, כדי לסגור את הפרטים האחרונים בעסקה. בפגישה עם פרקליט המועדון אודי שוכטוביץ ידובר גם על אפשרות לקבוע תג מחיר, שינוע סביב שני מיליון יורו. מי שלא יופיע לאימון הוא סארי פלאח, שאמור לחזור בקרוב מרומניה כדי להיפגש עם מכבי חיפה. בסביבתו של הבלם טוענים כי הוא ישחק בעונה הקרובה באירופה, וקיימת אפשרות שסוכנו דודו דהאן ינסה לשדכו לקבוצה אחרת בבלגיה. עד כה התעניינו בשחקן מספר קבוצות בניהם גנט, סטנדרט ליאז' ו-ויסלה קרקוב.

אפרופו דהאן, הדיון בעניינו בגין פרשת סארי פלאח (סעיף העבירה: ניסיון לשידול שחקן להפר הסכם) יתקיים ביום רביעי הבא בשעה 15:00 בצהריים. כזכור, המתיחות בין הצדדים נוצרה לאחר שבמכבי חיפה החליטו כי שחקנים שייוצגו על ידי דהאן בעונה הקרובה יוצבו ברשימת ההעברות, זאת בעקבות הסכסוך עם סוכן השחקנים. דהאן מצידו כפר באשמה וטוען כי חוזה השחקן אינו בתוקף.

בקרוב אמורה להישבר ההפוגה בהחתמת שחקנים, וזאת משום שהמאמן ראובן עטר רוצה להשלים עד השבוע צירוף קשר אחורי לקבוצה. קובי מויאל וניקולאס אולמדו הם כמובן המועמדים הבכירים, אבל לא נפסלת האפשרות ששחקן אחר יגיע. אם מויאל יעבור, חיפה תעביר את חיים מגרלשווילי וחן עזריאל בתמורה וכחצי מיליון יורו שיעזרו לבית"ר לפתוח את העונה.

אתמול, כזכור, חיפה החלה ליישם את ההחלטה של יעקב שחר וראובן עטר לגבי העתקת מגורים של שחקנים מאזור המרכז והשרון הצפוני לאזור חיפה. עידן ורד, אייל גולסה, אלון תורג'מן וחן עזרא החלו לחפש דירה באזור. אוראל דגני ודלה ימפולסקי עדיין לא קיבלו הודעה בעניין. גם סינטאיהו סלליך אמור לעבור לאזור הצפון.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully