וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ישראל ברנר נהרג בתאונת דרכים

הלם בעולם הכדוריד, לאחר שאחד מבכירי המאמנים בישראל נפגע מאוטובוס בפ"ת ונפטר מפצעיו בבית החולים בגיל 64

ישראל ברנר, מבכירי המאמנים של הכדוריד הישראלי ומי שזכה בגביעים עם אס"א תל אביב, הפועל רמת גן ומכבי רמת גן, שימש כיו"ר אס"א תל אביב עד לפני מספר שנים ואף הוביל אותה לאליפות, נהרג היום (שלישי) בתאונת דרכים.

ברנר בן ה-64, שחקנה בעבר של הפועל רמת גן, היה גם יו"ר ארגון המאמנים בכדוריד, מרצה בקורסי המאמנים וחבר הנהלת איגוד הכדוריד בשתי קדנציות. הוא הדריך ועבד עם נבחרות ישראל והיה דמות מוערכת מאוד בפן החברתי, המקצועי והמנהיגותי.

היום הוא נפצע אנושות מפגיעת אוטובוס, כאשר חצה כביש בפתח תקוה, בקרבת בית החולים בילינסון, לשם פונה ושם נקבע מותו. ברנר היה נשוי לשרה ואב לשלושה בנים: אלעד, עידו ודור, קצין בצנחנים.

יו"ר איגוד הכדוריד, דורון שמחי, מסר בתגובה: "הוא היה אחד המאמנים הגדולים במדינת ישראל. עבד עם נבחרות, עבד עם הקבוצות המובילות והגיע להישגים גדולים. הוא היה גם המאמן שלי בקורס מאמנים. למדתי ממנו הרבה. איש יקר, אוהב כדוריד, עצוב. זו ממש טרגדיה".

"ישראל ואני הקמנו את ארגון המאמנים, וניהלנו את איגוד המאמנים במשך כמה שנים. הוא היה מאמן ותיק, מאמן בנשמה, איש חזון, מופת ודבקות במטרה. הוא היה בעל יכולת הנהגה, יכולת מקצועית וארגונית מופלאה. את כל תפקידו ההתנדבותיים הוא עשה כמו עובד במשרה מלאה. הוא אהב את הכדוריד וראה באנשי הכדוריד את משפחתו", סיפר רון קוגמן, מראשי אס"א תל אביב. "הוא היה חבר קרוב וכאח לי, היינו שותפים בכל הנושאים האישיים השמחים והכואבים לאורך הרבה שנים".

מאמן נבחרת ישראל לשעבר, שלמה הופמן הוסיף: "הלם גדול, קשה לעכל. אחד מאוהבי הכדוריד הגדולים במדינה. הוא תרם רבות לענף, גם בהנהלת האיגוד וגם דרך קבוצות שהוא אימן וגם במסגרות הנבחרות. זו אבידה מאוד גדולה בתור חבר, ואבידה גדולה למשפחה ולכל מי שהכיר אותו. פשוט בחור משכמו ומעלה. כל דבר שנגע בו עשה אותו בצורה הטובה והרצינית ביותר. קשה לדבר עליו בלשון עבר. כולם, משתתפים בצער המשפחה. יש לו ילדים מדהימים ואישה מדהימה ויהיה קשה להסתדר בלעדיו. לא נתפס".

איגוד הכדוריד, בשם הכדוריד הישראלי כולו, מסר כי הוא מרכין ראש ומשתתף בצער המשפחה. עדכון על מועד הלוויה ימסר באתר האיגוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully