וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון לרפובליקה הדומיניקנית בטורניר הקדם אולימפי

הורפורד היה נהדר והוביל את הנבחרת של קליפארי ל-85:95 על דרום קוריאה. מקדוניה התאוששה, ליטא הביסה את ונצואלה

אחרי שהטורניר הקדם אולימפי בכדורסל יצא לדרך בונצואלה אמש (שני), היום נכנסו לתחרות על שלושת המקומות האחרונים באולימפיאדת לונדון 2012 ארבע הנבחרות שנחו במחזור הראשון.

ראשונה הייתה הרפובליקה הדומיניקנית, שראתה איך רוסיה מביסה אמש את דרום קוריאה בבית ג' וידעה שללא ניצחון על היריבה מאסיה, היא תאבד סיכוי לסיים בפסגת הבית ואף תהיה עם רגל וחצי מחוץ לתחרות כולה. אלא שלקוראנים, שכאמור לא נראו טוב במשחק הראשון, היה רצון להוכיח והם נלחמו בכל הכוח. למזלם של הדומיניקנים, הם מחזיקים בנבחרת את אל הופורד מאטלנטה, שהיה גדול על המשחק הזה בכמה רמות ועם 30 נקודות ו-12 ריבאונדים הוביל לניצחון 85:95.

המשחק היה צמוד מהפתיחה והשוויון נשמר עד לאמצע הרבע השלישי, אז הדומיניקנים פתחו יתרון קל, אותו לא שמטו עד לסיום, למרות שדרום קוריאה התקרבה עד למינוס נקודה, שש דקות לסוף. מלבד הורפורד, לנבחרת אותה מאמן ג'ון קליפארי, שהוביל את קנטאקי לזכייה בטורניר המכללות האחרון, יאק מרטינס 16 נקודות, תוך שהוא קוטף לא פחות מ-25 ריבאונדים.

במשחק השני של הערב, מקדוניה התאוששה מההפסד המפתיע לאנגולה והתקרבה לרבע הגמר עם ניצחון קליל 62:84 על ניו זילנד, הנבחרת החלשה בבית. המקדונים רצו מההתחלה וכבר בסיום הרבע הראשון הם הוליכו ב-15 נקודות. בו מקאלב, שהוביל את המקדונים לחצי הגמר באליפות אירופה האחרונה, הצטיין עם 23 נקודות ו-11 אסיסטים. פרו אנטיץ' הוסיף 17 עם 10 ריבאונדים וטודור ג'צבסקי סיים עם 16.

בבית א' פורטו ריקו לא התקשתה לדרוס 52:93 את ירדן, כשאיפשרה לשכנתנו לקלוע 32 נקודות בלבד בשלושת הרבעים הראשונים. פיטר ראמוס קלע 20 לפורטו ריקו, קרלוס ארויו הסתפק ב-9 נקודות ו-5 אסיסטים.

ובבית ב' המארחת ונצואלה הובסה 100:82 על ידי ליטא. לינאס קלייזה הפגיז 28 נקודות כולל 4 מ-7 מחוץ לקשת לליטאים, שברחו ברבע השני, גריביס ואסקז שוב הצטיין עם 24 נקודות בונצואלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully