וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס: פיטר סגאן זכה בקטע השלישי

הסנסציה הסלובקית ניצח קטע שני השנה והגדיל את הפער במאבק על החולצה הירוקה ל-42 נקודות. קאנצ'לרה עדיין מוביל

בשעה טובה ומוצלחת, הטור דה פראנס הגיעה היום (שלישי) לצרפת, אחרי פרולוג ושני קטעי פתיחה שנערכו על אדמת השכנה בלגיה. התוצאות לעומת זאת, דווקא ישנות. הסנסציה החדשה פיטר סגאן, שוב ניצח, בפעם השנייה השנה, אחרי קטע בן 197 קילומטרים בין אורצ'יה לבולון-סור-מר. הסלובקי בן ה-22, שמופיע לראשונה בחייו בטור, ניצח גם בקטע הראשון וכאמור, גם הפעם והוא בהחלט מדהים את כל המתחרים במאבק על החולצה הירוקה, שמוענקת לספרינטר המצטיין.

הגיבור המקומי סילבאן שאבנל ניסה פריצה 5.5 קילומטרים לסיום וכמעט השיג את החולצה הצהובה, אולם הפלוטון הדביק אותו בקילומטר האחרון ולא התרגש גם מנפילה על קו הסיום. במטרים האחרונים, סגאן ביצע את הפריצה והקדים בשנייה ובמרחק ניכר את כל מתחריו, כשהוא מסיים את הקטע ב-4:42:56 שעות. אדבלד באוסון האגן מנורבגיה סיים שני ופיטר וליטס שלישי.

פביאן קאנצ'לרה השוויצרי סיים רביעי והוא ממשיך להחזיק בחולצה הצהובה, בראדלי וויגינס ושבאנל דולקים אחריו במרחק שבע שניות. בחולצה הירוקה אוחז כמובן סגאן, שהגדיל את הפער שלו ל-42 נקודות עם 116 מול 74 של קאנצ'לרה ו-73 של מארק קאבנדיש.

מחר יצאו הרוכבים לקטע יפהפה על חופי פיקארדי ונורמנדי, על גבול תעלת למאנש המפרידה בין צרפת לאנגליה. הקטע יתחיל באבוייל ויסתיים ברואן לאחר 214.5 קילומטרים. הקטע מכיל ארבע עליות בדרגה 4.

אופניים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully