וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירון כהן: "הבית צפוף, חשוב מאוד שננצח את אוקראינה"

3.7.2012 / 18:25

קפטנית נבחרת הנשים מתכוננת למשחק החוץ מול אוקראינה (18:00 ער' 1), שהפסד בו ירחיק את ישראל מאליפות אירופה

נבחרת הנשים של ישראל תפתח מחר (רביעי) את משחקי הסיבוב השני בבית מוקדמות אליפות אירופה כשתתארח בעיר יוז'ני באוקראינה מול הנבחרת המקומית (18:00, ערוץ 1). ישראל הגיעה כבר אמש לאוקראינה וערכה היום את האימון המסכם לקראת המשחק הגורלי, כשכזכור הנבחרת ניצחה 58:73 את האוקראיניות במשחק הראשון בבית מכבי.

השחקניות של אלי רבי מגיעות למשחק בידיעה שהפסד והסיכוי שלהן להעפיל לאליפות אירופה מאחד משני המקומות הראשונים קטן בצורה משמעותית ואף לא תלוי בהן יותר. ניצחון מנגד יהפוך את תמונת הבית, ויקבע כי המשחק בין ישראל להונגריה בשבוע הבא יהיה ככל הנראה המשחק על העלייה. המצב בבית הסתבך לאחר שהונגריה הפתיעה את בלארוס ביום שבת האחרון, וגרמה לה להפסד ראשון במוקדמות.

"אנחנו נמצאות בבית מאוד צפוף וידענו מראש שלא יהיה קל, אבל המטרה נשארה אותה מטרה והיא להעפיל לגמר אליפות אירופה", אמרה הקפטנית לירון כהן לקראת המשחק, "נכון שעכשיו המצב יותר קשה ואנחנו צריכות לנצח שני משחקים מאוד קשים בחוץ, אבל אנחנו מגיעות מרוכזות במטרה. אני חושבת שהמשחק נגד האוקראיניות הוא משחק מפתח לתחילת הסיבוב השני והוא מאוד חשוב עבורנו להמשך הקמפיין. היה לנו מספר ימים לנוח לפני, כך שהתכוננו יותר טוב ויש אנרגיות חדשות. חשוב שננצח כאן מחר את המשחק".

אוקראינה ניצחה עד כה שלושה משחקים מתוך חמישה במוקדמות, כששניים מהניצחונות הללו הושגו מול הנבחרת החלשה בבית, נבחרת פורטוגל. השחקנית המובילה בנבחרת היא אלינה יאגופובה שרשמה עד כה בחמישה משחקים 14.8 נקודות ו-6.4 ריבאונדים בממוצע.

נבחרת הנשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully