וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: הגרלה קשה במוקדמות ליגת האלופות

הקבוצה מעיר היין הוגרלה לבית הפיינל פור של המוקדמות עם קונטנסה הרומנית, פראשוב הסלובקית וסדטירול האיטלקית

אלופת המדינה בכדוריד מכבי ראשון לציון הוגרלה היום (שלישי) לבית פיינל פור המוקדמות עם אלופות רומניה קונסטנסה (שתארח את הטורניר), טטראן פראשוב הסלובקית ולואקר בוזן סדטירול מאיטליה. היו"ר הקבוצה יוסי גבע ייצג את המועדון בהגרלה, ומסר מווינה: "הגרלה קשה ללא ספק, נעשה את המיטב. יהיה נחמד לשחק בקוסטנסה".

מכבי ראשון לציון, שקפצה מדרג ד' לדרג ג' בהגרלה, בעקבות הישגי השנים האחרונות, תפגוש במשחק הראשון בחצי הגמר את אלופת סלובקיה. המנצחת תעפיל למשחק הגמר שבין הרומנים לאיטלקים, ואחת תעלה בסופו של דבר לשלב הבתים בליגת האלופות. היתר יוכלו להמשיך למפעל היורוקאפ. מדובר בהגרלה קשה מאוד. הרומנים, שמרבית משחקני הקבוצה שלהם שיחקו כאן במדי נבחרת רומניה במוקדמות אליפות אירופה לפני כחודש, נחשבים איכותיים. פיליפ מריאן ובויאן בוטוליה, מכוכבי הליגה של מכבי והפועל ראשון לציון, שיחקו במועדון הזה בעבר.

גם היריבה בשלב הראשון, פרשוב נראית קבוצה איכותית, למרות שלא העפילה אשתקד לליגת האלופות (ניצחה במוקדמות את א.א.ק אתונה אבל נוצחה מול פורטו). הסלובקים הגיעו לבסוף לרבע גמר גביע האיגוד האירופי שם הודחו על ידי מגדבורג הגרמנית (לאחר הפסד ב-4 שערים בגרמניה, ותיקו בסלובקיה). עונה לפני כן הסלובקים כן הצליחו להעפיל לשלב הבתים אבל סיימו במקום ה-6 והאחרון בבית ב' אחרי מונפלייה הצרפתית, ושפראם ההונגרית, המבורג הגרמנית, קולדינג וסבהוף הסקנדינביות.

המשחקים ייערכו ב-8-9 בספטמבר, במתכונת דומה לזו של העונה שעברה שנערכה בארץ. בראשון לציון מתכוונים כמו בעונה שעברה לטוס למחנה אימונים שייערך בגרמניה לקראת סוף חודש אוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully