וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרלמנט הגרמני מבקש: דקת דומיה לציון אסון מינכן

לונדון 2012: שר החוץ הגרמני הצטרף לשורה של פרלמנטים שמעוניינים לציין 40 שנה לטבח. ריבלין: "זה מאוד משמעותי"

העיתון הגרמני 'בילד' דיווח הבוקר (שלישי) על מכתב ששלח שר החוץ הגרמני גידו ווסטרוולה לנשיא הוועד האולימפי הבינלאומי בבקשה לקיים דקת דומיה באולימפיאדת לונדון לזכר הספורטאים הרוגי מתקפת הטרור באולימפיאדת מינכן ב-1972. במכתבו ציין ווסטרוולה כי "רגע של הפוגה בנקודת הזמן הראויה במשחקים האולימפיים של לונדון, 40 שנים לאחר מינכן, יהיה מחווה אנושית וסימן ברור לכך שאין לאלימות וטרור שום מקום ברעיון האולימפי".

בכך מצטרף הפרלמנט הגרמני לשורה של פרלמנטים שחבריהם הפנו קריאה דומה לוועד האולימפי העולמי, ובהם בריטניה, ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

לדברי יו"ר הכנסת ראובן (רובי) ריבלין: "הצטרפותה של גרמניה שעל אדמתה נעשתה מתקפת הטרור היא משמעותית ביותר. הקריאה לדקה דומיה עם ציון 40 שנה לטבח מהווה קריאה מוסרית ממדרגה ראשונה המופנית כלפי הוועד האולימפי".

מכתבו של ווסטרוולה נשלח בעקבות פגישתו עם ריבלין במסגרת ביקורו הרשמי של יו"ר הכנסת בגרמניה, במהלכו נפגש עם ההנהגה הגרמנית, ובכלל זה עם נשיא גרמניה יואכים גאוק; קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל; נשיא הבונדסטאג ד"ר נורבט למברט; שר החוץ הגרמני גואידו ווסטרוול; ראש האופוזיציה פרנק וולטר-שטיינמאייר ואישים נוספים.

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully