וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מאמצים לצרף את ניצן חנוכי

3.7.2012 / 9:43

קפטן ראשון לציון יכול לעזוב את עיר היין עד ה-10 ליולי, ובחיפה מעוניינים לצרפו. סטו דגלאס לא יגיע, ליאור שגב מועמד

במכבי חיפה התאכזבו בתחילת השבוע מהחלטתו של עמית שמחון לחתום בשורות גלבוע/גליל, וזאת למרות הצעה כספית טובה יותר שהגישו על השחקן. בעקבות ההחלטה של שמחון, החליטו בחיפה לנסות ולהחתים כבר בימים הקרובים את קפטן מכבי ראשון לציון ניצן חנוכי, כשבין היתר צפוי השחקן לקבל הבטחה למעמד של שחקן חמישייה במדי הירוקים. בחנוכי מעוניינת גם הפועל ירושלים, אך נראה שאם יעזוב את עיר היין, יגיע לכרמל.

בתחילת השבוע הודיע חנוכי להפועל אילת כי הוא מוותר על הצעתם, ובמקביל הודיעו בראשון לציון לשחקן כי הם מנצלים את האופציה שיש להם עליו. כעת לחנוכי יש עד ה-10 ליולי להודיע לכתומים האם הוא מנצל את אופציית היציאה שלו, שבה הוא צריך לפצות את הקבוצה, או ממשיך לעונה שלישית.

במידה וחנוכי ימשיך, הוא יקלע למצב דומה לזה של דגן יבזורי, בו עזיבה שלו לאחר העונה הבאה תחייב את הקבוצה הקולטת לשלם לראשון לציון 20 אחוז דמי השבחה. אותם דמי השבחה מונעים מחיפה להחתים את יבזורי, וכמו כן מטרפדים בשלב זה את החתמתו של הקלע מהעמק גם בהפועל ירושלים.

בנוסף התבשרה חיפה בימים האחרונים כי הגארד היהודי של אוניברסיטת מישיגן סטו דגלאס בחר לחתום בליגה השנייה בספרד. בשלב זה קיימים שלושה מועמדים לעמדת הרכז השני בקבוצה - יחזקאל סקוורר, שמחזיק בהצעה מהפועל אילת, ז'ק רוזן מפנסילבניה שלא נבחר בדראפט ה-NBA וליאור שגב, שחתום לעונה נוספת בברק נתניה.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully