וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "אם יימצאו פתרונות, אפשר לחבר כאן משהו חזק"

3.7.2012 / 8:51

אלי כהן נזף בשחקניו שהתעמתו באימון, אך נשאר אופטימי לגבי מציאת חבל הצלה כלכלי. קורנפיין ממשיך לנסות לגייס כספים

חודש יולי כבר כאן, ובבית"ר ירושלים עדיין פתרונות לגרעונות, לחובות בסך עשרה מיליון שקל ולעובדה כי בעוד קצת יותר מחודש תצטרך הקבוצה להגיש תקציב לבקרת התקציבים. בשלב הזה אין אדם שמוכן לקחת על עצמו את הקבוצה בסכומים אותם צריך להשקיע, וכל האנרגיות מכוונות ליצירת קבוצת ניהול כלשהי, בה לפחות שני אנשי עסקים יזרימו סכום של לפחות שני מיליון שקל למועדון, וכרגע האופציות הנוספות של איציק קורנפיין הוא הצלחת מיזם האוהדים במידה וייצא לדרך או מציאת אנשי עסקים נוספים.

בינתיים, הקבוצה ממשיכה להתאמן כרגיל אך האווירה מאוד מתוחה ועצבנית. בהפסקה בין המשחקונים אמר אלי כהן לשחקנים: "חבר'ה, אני יודע שאנחנו בתקופה לא קלה וכולם עוברים קושי, אבל אתם צריכים בכל מצב לדעת לכבד אחד את השני ואני לא רוצה לשמוע יותר את הקללות והעימותים ביניכם. אם זה יימשך אני אעיף אנשים הביתה".

כהן דווקא מאמין כי במידה וכן יימצאו פתרונות כספיים, הסגל הנוכחי פלוס חיזוק של שניים-שלושה זרים יספיק להתמודדות בצמרת. המאמן מסייע לקורנפיין בנסיונות לגייס אנשי עסקים וגם להם הוא אומר דברים דומים. בשיחה השבוע אמר כהן: "יש כאן בסיס פנטסטי וכמעט כולם שחקני בית, שזה משהו שאין לו אח ורע בקבוצה בכירה. אם באמת יימצאו הפתרונות אפשר יהיה לחבר כאן משהו חזק שכולם יתגאו בו".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully