וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אוחנה: "אשמח להירתם למיזם אוהדי בית"ר ירושלים"

29.6.2012 / 12:24

שחקן העבר של בית"ר הוסיף: "אירועי העבר גורמים לי להיות סקפטי". האוהדים יפגשו עם קורנפיין בתחילת השבוע הבא

אוהדי בית"ר ירושלים עובדים על הרמת מיזם האוהדים, בניסיון לגייס סכום כסף ראוי ולזכות בבעלות של לפחות 50% מהמועדון. היום (שישי), הם קיבלו חיזוק נוסף וגדול מהסמל הגדול ביותר של הקבוצה, אלי אוחנה. בשיחה עם "רדיו ירושלים" אמר שחקן העבר של הצהובים-שחורים: "אירועי העבר גורמים לי להיות סקפטי, אבל אני מקווה שהפעם זה משהו שונה ואחר. במידה שמדובר במשהו רציני, אשמח להירתם, לסייע ולתת את כל הגיבוי לו יזדקקו ממני".

בשלב זה, אוהדי הקבוצה עדיין עובדים על אופי המיזם המדויק והם צפויים להיפגש עם איציק קורנפיין בתחילת השבוע הבא, על מנת לנסות ולהגיע למתווה המקובל על שני הצדדים. במידה ואכן כך יהיו פני הדברים, מטרת האוהדים תהיה להוציא את המיזם לדרך בתוך מקסימום שבועיים.

יש לציין כי בית"ר נמצאת כיום במצב כלכלי קשה וללא הזרמה חיצונית של לפחות חמישה מיליון שקלים, היא תיאלץ למכור שחקנים בכירים או לוותר על החתמת שחקנים שסיימו חוזה, כגון עמית בן שושן, תומר בן יוסף, דן איינבינדר ושי חדד.

בית"ר חייבת להעביר את התקציב בבקרה עד החמישי באוגוסט, כאשר היא יכולה לקבל ארכה מקסימלית ומיוחדת עד ל-15 בחודש. במידה שלא תוכל לעשות זאת, תפנה הקבוצה להליכים משפטיים.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully