וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: האוהדים ירכשו 50% מהבעלות על המועדון?

27.6.2012 / 20:52

הקהל הבית"רי מחדש את הניסיון לגייס 5 מיליון שקל לצד עמותת האוהדים. גורם בבקרה: "אולי זה הפתרון האולטימטיבי למועדון"

אוהדי בית"ר ירושלים עובדים על פרויקט חדש שמטרתו להעביר עד סוף העונה הקרובה כ-50% מהבעלות או זכויות הניהול של המועדון לעמותת האוהדים. בשבועיים האחרונים נפגשו אוהדים בכירים של הקבוצה ביניהם העיתונאי אראל סג"ל ומספר אנשי עסקים יחד עם מייסדי עמותת האוהדים שהוקמה לפני שנתיים וגייסה כ-700 אלף שקל, במטרה להשיג אחוזי בעלות במועדון אך בסופו של הליך עורך דינו של ארקדי גאידמק ישראל שלו התנגד למהלך, בטענה שיכשיל מהלך מכירה עתידה והעמותה החזירה את הכסף לאוהדים.

כעת חברו אוהדים בכירים לאנשי העמותה כשהפעם המהלך המתוכנן הוא חד משמעי - יציאה לתהליך בו יזכו האוהדים ל50% מהזכויות ניהול או הבעלות על המועדון. לאחר שנוצר קשר עם איציק קורנפיין נקבעה פגישה לשבוע הבא בו יציגו לו האוהדים את עיקרי התכנית כשהדרישה שלהם היא הצטרפות של המועדון למהלך. קורנפיין מודע למהלך שנרקם בשבועות האחרונים ובשיחות עם האוהדים נתן את ברכת דרכו, כאשר בפגישה בשבוע הבא אמורים הצדדים לשבת על המתווה בו תוכל התכנית לצאת לפועל.

האוהדים מעוניינים בתכנית בה יהיו לאוהדים שתי אפשרויות - ללכת למהלך בו גם ניתן יהיה להצטרף לעמותה וגם לעזור מיידית למועדון ולפיהן יוכלו לרכוש חבילה של מנוי מוזל בנוסף לחברות בעמותת האוהדים או להיות אך ורק חברים בעמותה מבלי לרכוש מנוי בסכום מופחת. האופציה השנייה היא בעיקר עבור קהל האוהדים הרחב של המועדון שנמצא מחוץ לירושלים בכל רחבי הארץ ולא יכול להגיע באופן קבוע למשחקים.

הערכת האוהדים היא כי במידה והמהלך ייצא לפועל, רכישה של לפחות כ-5,000 מנויים וחברי עמותה או אפילו חברי עמותה בלבד יגייסו למעשה סכום של כ-5 מיליון שקל, וצפויים להעביר אל האוהדים כ-50% מהשליטה במועדון.

גורם בבקרת התקציבים אמר היום: "במידה ואוהדי בית"ר יחד עם קורנפיין יגייסו סכום של 5-6 מיליון שקל בתקופה הקרובה, הקבוצה תוכל לעמוד על הרגליים עם אותו סגל שסיים את העונה שעברה. לא חייבים לקחת את כל ההתחייבויות והחובות בעונה אחת, יש אפשרויות לייצר פתרונות למספר שנים וכל מיני אפשריות שהבקרה יכולה לסייע לבית"ר כפי שהיא עושה בכל שנה. אם באמת מהלך כזה ייצא לפועל והאוהדים יוכלו לגייס כ-3 מיליון שקל בשנה ולזכות ל-50% מזכויות הניהול זה אולי יהיה הפיתרון האולטימטיבי עבור המועדון".

צפו באימון הפתיחה החגיגי של בית"ר בבית וגן

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully