וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כהן: "הקהל הוא השחקן מספר 1 של בית"ר בכל הזמנים"

26.6.2012 / 18:30

מאמן בית"ר ירושלים שיבח את האוהדים שפוצצו את אימון הפתיחה של הקבוצה, הניפו את השחקנים וקיללו את קורנפיין

מגד גוזני
קובי מויאל שחקן בית"ר ירושלים (על הכתפיים) עם אוהדי בית"ר. מגד גוזני
חוגגים, למרות הקשיים. אוהדי בית"ר עם קובי מויאל/מגד גוזני

אחרי פגרה לא פשוטה וחוסר ודאות כלכלית, פתחה הערב (שלישי) בית"ר ירושלים את אימוניה לקראת העונה הבאה, לעיני כשלוש מאות צופים שהגיעו למתחם בית וגן, ופרצו מיד עם עליית השחקנים לכר הדשא, במטרה לחגוג איתם. האוהדים הניפו את השחקנים על הכתפיים, ושרו שירי עידוד. בצד החגיגות, החלו האוהדים לשיר שירים בגנותו של היו"ר, איציק קורנפיין וקיללו אותו, ובהמשך עזב קורנפיין את המתחם לפני תום האימון.

אוהדי בית"ר ירושלים מתפרצים לאימוןר ירושלים. מגד גוזני
פורצים לדשא. אוהדי בית"ר מגיעים בהמוניהם/מגד גוזני

מאמן הקבוצה, אלי כהן, היה נרגש מאוד מהתמיכה של הקהל ואמר: "זה יום מרגש. זו פתיחת עונה למרות כל הטלטלות שעברנו, אבל עשינו פיניש גדול. אנחנו כולנו תקווה שיהיה לנו בעל בית חדש, ויהיה לנו תקציב נורמלי כדי שנוכל להעמיד עונה כמו בשנה שעברה אם לא יותר מזה, כדי שנוכל לחזור למקום הטבעי שלנו. כרגע אנחנו מחכים למושיע שיגיע כדי שייתן לנו עשרה מיליון, כדי שנוכל להחזיק את הקבוצה בליגה". כהן המשיך ואמר: "אנחנו מוכנים לכל תסריט אפשרי, ומודעים לזה שהבעיות הכלכליות יגרמו לכך שנצטרך למכור שחקן אחד לפחות ולהיות עם סגל מצומצם וצעיר. בכל מצב זאת בית"ר ירושלים ויהיה לה תמיד מה למכור". על האוהדים של הקבוצה שהגיעו לאימון אמר כהן: "מדובר בקהל מספר אחד בארץ והוא השחקן מספר אחד של בית"ר בכל הזמנים".

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים עם אוהדי הקבוצה. מגד גוזני
מרגישים את האהבה. הרוש עם האוהדים/מגד גוזני

עמית בן שושן, שחוזהו הסתיים ועדיין לא חודש בגלל חוסר הודאות הכלכלית, הגיע למרות הכל לאימון ואמר: "זה תמיד מרגש לפתוח עוד עונה. ודאי שכל אי הוודאות לא יוצר מצב אופטימלי אבל אני מאמין שהכל יסתדר. כולם יודעים שהעניינים לא ברורים מבחינת כל מה שקשור בצד הכלכלי אבל אני מרגיש בסדר, יהיה טוב". על העונה הקרובה אמר בן שושן: "עברנו כבר שנים קשות ותמיד ידענו לצאת מהן מחוזקים". גם תומר בן יוסף ושי חדד שחוזיהם הסתיימו, הגיעו לאימון ולקחו בו חלק.

אוהדי בית"ר ירושלים מתפרצים לאימון. מגד גוזני
לא מוותרים על הקבוצה. האוהדים חוגגים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully