וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דארה טורס לא העפילה ללונדון ופרשה

השחיינית בת ה-45, שהופיעה בחמש אולימפיאדות, החמיצה במעט את הקריטריון במבחנים. פלפס ויתר על ה-200 חופשי

דארה טורס הודיעה הבוקר (שלישי) על סיומה של קריירה מפוארת וארוכה במיוחד, כשפרשה בגיל 45 לאחר שלא הצליחה להעפיל לאולימפיאדת לונדון.

השחיינית האגדית, שזכתה ב-12 מדליות אולימפיות, הגיעה למבחנים האמריקאיים באומהה במטרה לסיים באחד משני המקומות הראשונים ב-50 מטר חופשי כדי לרשום הישג בלתי נתפס ולהעפיל לאולימפיאדה השישית שלה, אך בסופו של דבר סיימה רביעית עם 24.82 שניות, מרחק תשע מאיות מהמטרה.

"הפעם זה באמת נגמר", אמרה טורס, שזכתה למחיאות כפיים סוערות לפני הזינוק והתרגשה עד דמעות בסיום אחרי שטיפסה ליציע לחבק את בתה בת השש, שלבשה חולצה עם הכיתוב 'Go Mom'. "עכשיו אני אתפנה לבלות יותר עם בתי, ולעודד את הנבחרת האמריקאית מהיציע. אני לא חושבת שהייתי משנה דבר בדיעבד. הגעתי רביעית במבחנים האולימפיים מול בחורות שהגיל שלי כפול משלהן. אני רגילה לנצח, אבל זו לא הייתה המטרה כאן. המטרה הייתה לנסות לעשות את זה, ואת זה לא השגתי, אבל אני מרוצה מהדרך בה ניסיתי".

אחרי שאתמול הבטיח מייקל פלפס את השתתפותו במשחה היחידים החמישי שלו בלונדון, הישג שאיפשר לו להתחרות פעם נוספת על שמונה מדליות זהב, הודיע השחיין האמריקאי על החלטתו לפרוש מהמשחה ל-200 מטר חופשי. "הסתכלתי על תכנית המשחים ולוח הזמנים פשוט לא הסתדר", אמר מאמנו בוב באומן. "נאלצנו לבחור בין 400 מעורב אישי ל-200 חופשי, והיה נראה טבעי יותר לפרוש מהאחרון".

פלפס ניצח בגמר ה-200 חופשי במבחנים באומהה עם 45.70 שניות, תוצאה רחוקה משיא העולם של פול בידרמן הגרמני. "ההחלטה הזו תאפשר לו לרכז את כל האנרגיה בגמר ה-4X100 בערב השני מבלי לשחות שני משחי 200 חופשי ערב קודם לכן", הסביר באומן. כתוצאה מכך רשימת המשחים של פלפס מורכבת כעת מ-4X100 חופשי, 4X200 חופשי ו-4X100 מעורב. משחי היחידים בהם יתחרה פלפס: 100 ן-200 פרפר, 200 ו-400 מעורב אישי.

אתמול עמד פלפס במטרתו להעפיל לשמונה משחים בלונדון

שחיה בוואלה! ספורט

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully