וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס: מארק קאבנדיש ניצח בקטע השני

הבריטי גבר על מתחריו בקו הסיום וזכה בקטע 21 בקריירה. קנצ'לארה ממשיך להוביל, סגאן נטל את החולצה הירוקה

בריטניה תוקפת בשתי חזיתות את הטור דה פראנס הנוכחי, בו נערך היום (שני) הקטע השני, שעבר לאורך 207.5 קילומטר בין שתי הערים הבלגיות ויסה וטורנאי. מארק קאבנדיש, שזכה בשנה שעברה בתואר הספרינטר המצטיין ובחולצה הירוקה, ניצח היום את הקטע הראשון שלו במירוץ הנוכחי וה-21 בקריירה כולה, כשסיים בזמן של 4:56:59 שעות והקדים במיאוץ האחרון על קו הסיום את אנדרה גריפל הגרמני ומת'יו גוס האוסטרלי, שקבעו גם הם את אותו זמן. קבנדיש, שהתקרב מרחק ניצחון אחד מ-22 הניצחונות של לאנס ארמסטרונג, אמר: "באתי למירוץ הזה בלי לחץ, אז אני יכול לעשות את הדברים כמו שצריך. זו הרגשה נהדרת".

במקביל, החולצה הצהובה אותה לובש המוליך, נותרה ללא שינוי, לאחר שכל המוליכים עברו את הקטע השני בלי תקלות מיותרות. פביאן קנצ'לארה השוויצרי ממשיך להוביל את הדירוג, עם 10:02:31 שעות ומי שדולק אחריו הוא התקווה הבריטית השנייה לטור דה פראנס, בראדלי וויגינס, שנמצא בפיגור קל של שבע שניות, ממש כמו הצרפתי סילבאן שבאנל.

בגזרת החולצה הירוקה, ממשיך פיטר סגאן הסלובקי הצעיר, לעשות חיל ואחרי שניצח את הקטע של אמש, היום הוא עלה לפסגת דירוג המאיצים עם 78 נקודות. קאבנדיש נמצא במקום השני עם 63 נקודות וקנצ'לארה שלישי עם 55.

מחר יכנסו הרוכבים לראשונה לצרפת, לקטע מספר 3, שיתקיים לאורך 197 הקילומטרים שבין אורצ'יה לבולון-סור-מר. הקטע כולל טיפוס בקטגוריית קושי 4, כמו גם טיפוס לא פשוט של 700 מטרים בסופו.

אופניים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully