וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: התאומים דה סילבה נפרדים

בעוד רפאל חתם על חוזה חדש לארבע שנים (פרגוסון: "יכול להפוך לאחד המגנים הטובים בעולם"), פאביו הושאל לק.פ.ר

התאומים רפאל ופאביו דה סילבה לא ישחקו יחד במנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה. בעוד רפאל חתם היום (שני) על חוזה חדש לארבע שנים במדי השדים האדומים, פאביו הושאל לעונה אחת לק.פ.ר. התאומים בני ה-22 הגיעו למועדון מפלומיננזה בראשית 2008 וערכו את הופעת הבכורה שלהם אחרי שחגגו יום הולדת 18. השניים גם הספיקו לרשום שתי הופעות בנבחרת ברזיל הבוגרת.

"רפאל הוא אחד הכישרונות הצעירים המבריקים שלנו", אמר אלכס פרגוסון. "הוא התפתח מאז הצטרף ליונייטד. תענוג לראות את האנרגה וההתלהבות שלו. יש לו את כל מה שדרוש כדי להפוך לאחד המגנים הטובים בעולם ואני מאושר שהוא חתם על חוזה חדש".

גם פאביו מרוצה מהמעבר ואמר: "ההשאלה כל כך חשובה לקריירה שלי. אני רוצה לשחק כמה שיותר משחקים, להיות טוב לנצח. זה מהלך טוב לקריירה שלי ולביטחון שלי. פרגוסון אמר שאני אהנה בק.פ.ר. אני יודע שזה מועדון עם הרבה היסטוריה. יש לי שאיפות לעזור לקבוצה להתקדם".

המנג'ר מארק יוז הוסיף: "זו הזדמנות גדולה עבורנו לשאול שחקן טוב וצעיר עם ניסיון בקבוצה כמו מנצ'סטר יונייטד. הוא שיחק הרבה משחקים עבור הקבוצה הבוגרת וזה מראה כמה איכות יש לו. אני יודע שביונייטד מעריכים אותו ומאמינים שהוא יוכל להצליח אצלנו בעונה הבאה".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully